sobota, 3 października 2015

Anioł Dobrego Słowa


Witajcie. Zaglądam tu raczej sporadycznie, przepraszam, ale nie obiecuję poprawy, nie bardzo zależy to ode mnie. Mam ostatnio trochę problemów zdrowotnych i pracuję powoli i z doskoku. Podejrzewam, że raczej nie będę już rzezbić, kosztuje mnie to za wiele wysiłku, ale postaram się malować. Anioły wciąż do mnie przylatują i upominają się żebym pomogła im zamieszkać wśród ludzi. W końcu Bóg stworzył je, by nam pomagały . A ponieważ mało pracuję ostatnio, to są nieco niezadowolone. Tak wiele ich przyleciało, a ja nie zdążyłam ich zatrzymać ... i odleciał ...


Ale do rzeczy, jest taka mala dziewczynka, Tynia i bardzo potrzebuje pomocy i wsparcia.

I dlatego do wszystkich chcących i mogących pomóc, kieruję moją prośbę. Na FB poprosiłam o licytowanie na rzecz Tyni, Anioła Dobrego Słowa. Jeżeli ktoś z was ☺ też zechciałby wziąć udział w tej licytacji to serdecznie zapraszam na Facebook, na jagodowo-art


A tu przedstawiam Anioła malowanego






6 komentarzy:

  1. Jestes wspaniała ! :) Piękne rzeczy tworzysz ! Naprawde jestem pod mega wrażeniem Twoich prac :) Masz bardzo artystyczna duszę.Pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jagódko będę trzymała kciuki za Twoje zdrówko. Niech moje życzliwe myśli sprawią ,że wszystkie Twoje troski znikną i żebyś wróciła do nas ze swoimi skrzydlatymi przyjaciółmi. Bo to prawdziwy dar od Boga :-) Bardzo dziękuję, że się tym z nami dzielisz bo dla mnie to piękne chwile pełne wzruszeń i uśmiechu . Niech Ci się szczęści :-) pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń
  3. Tęsknimy trochę...chlip,chlip...:`(

    OdpowiedzUsuń
  4. Smutny, ale jak zawsze piękny...

    OdpowiedzUsuń
  5. I choć za oknem mam szaro i deszczowo to w sercu piękny maj !! Po takiej wizycie zawsze wszystko wraca do harmonii, dobrze było Cie odwiedzić !! Same wspaniałości tu znajduję ! Pozdrawiam serdecznie i wszystkiego dobrego zyczę <3

    OdpowiedzUsuń