piątek, 24 kwietnia 2015

takie tam przemyślenia ...

... dopadło mnie paskudne grypsko, a właściwie to przywlókł je do domu mój mąż. przyszedł z pracy do domu w Wielki Piątek i padł ... Ja patrzyłam na niego i sobie myślałam - " z facetami to tak zawsze, byle temperaturka i już biedactwo umierające, a ty kobieto wszystko i zawsze musisz. " Trochę byłam zła i rozżalona na niego, bo wszystko spadło na moją głowę, a sama też już zaczęłam odczuwać pewne oznaki grypy, ale tłumaczyłam sobie, że ja przemęczona jestem, a w Święta sobie odpocznę i wszystko będzie ok. No niestety w Święta nic nie było ok. Miałam tak okropną grypę, ze w życiu tak nie chorowałam i już nigdy nie pomyślę, ze mój mąż się ze sobą pieści :), to była taka lekcja empatii dla mnie.
Z grypy wyszły powikłania, zeszło mi do płuc, już trzeci tydzień choruję, biorę antybiotyk, mam doła, nic mi się nie chce...
Nie jest fajnie. mam ogromne zaległości w pracy i brak zapału.Ostatnio coraz więcej dostaję pytań o Anioły, zwłaszcza komunijne i wszystkim odmawiam. Ba, myślę ze chyba w ogóle zawieszę anielską twórczość, muszę przede wszystkim nadgonić zaległości i wywiązać się ze zobowiązań, o ile Ci którzy czekają na swoje Anioły jeszcze będą mieli dla mnie cierpliwość.
Dobrusia wykorzystała mamy nieróbstwo i zagoniła mnie do zrobienia Aniołka dla niej i powstał mały Anielski breloczek Dobrusi :). A powstawał tydzień !!!







Pozdrawiam wszystkich serdecznie i nie chorujcie 


10 komentarzy:

  1. Breloczek przeuroczy, a Tobie Zycze szybkiego powrotu do zdrowia, pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Współczuję , też mnie pierwszy raz dopadła w życiu grypa i więcej nie chcę jej znać ;-) Aniołeczek piękny , łobuziasty lekko :-))) Żałuję ,że masz zaległości ,sama chciałam zamówić aniołka na prezent :-(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To miał być Anioł łobuziak, tak sobie zażyczyła moja córcia, miał mieć rozczochrane włoski, jak Dobrusia - moje dziecko ma włosy nad którymi nie da się zapanować, ubranko z łatkami. Stała nade mną i mówiła co mam robić, nawet kwiatek i kokarda we włosach powstały najej prośbę.

      Usuń
  3. Zdrówka zdrówka dużo zdrówka ,
    sliczny aniołeczek

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny, taki słodki łobuziak:) zdrówka dużo życzę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Słodki.Zdrowiej i pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  6. słodki aniołeczek :) zdrówka życzę

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny aniołek Dobrusi. Życzę zdrowia :)

    OdpowiedzUsuń