sobota, 25 kwietnia 2015

Prośba o pomoc

Witajcie :)
mam do was taką prośbę, pewnie już większość z was poznała Zuzię, dziewczynkę, która ma "skórę utkaną z cierpienia". Odkąd przeczytałam o niej w internecie, nie potrafię o niej nie myśleć.
Suma jaka jest potrzebna na jej leczenie jest ogromna, nie wiem czy to dobry pomysł, ale jeżeli wystawiłabym Anioła, może któraś z was kupiłaby go, a pieniądze przesłała na konto Zuzi, oczywiście ja pokryję koszty przesłania Anioła.
... po prostu nie potrafię wyobrazić sobie bezmiaru tego bólu i tego dzieciątka i jej mamy... od 7 lat nieustanie cierpi, a jej mama musi na to patrzeć ...
Proszę pomóżcie, a jeżeli Anioł byłby dla was za drogi to może udostępnijcie to na swoich stronach, może macie jakieś znajome, które zechcą kupując Anioła wspomóc konto Zuzi.
Nie wiem co jeszcze napisać, mam nadzieję, ze znajdzie się wśród was jakaś dobra dusza, która pomoże.

Anioł jest spory, ma około 45 cm, jest błękitny w błękicie
cena 150 zł, normalnie wystawiłabym go za 200 zł








Proszę pomóżcie, jeżeli nie któraś z was, to może jakaś wasza znajoma, może ktoś zechce pomóc Zuzi...

11 komentarzy:

  1. zamawiam, wieczorem prześlę Pani potwierdzenie przelewu na konto Zuzi :) Anna Dec

    OdpowiedzUsuń
  2. Pani Jagodo anioł piękny,podziwiam Pani prace,gdyby transakcja nie doszła do skutku to ja jestem chętna do zakupu.Pozdrawiam Krystyna.Mój adres do korespondencji krystyna.skop@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. ja także byłabym chętna, więc staję kolejna w kolejce, piękny gest

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeśli anioł już sprzedany to może można przekazać 1% podatku . Chętnie przeznaczę go dla Zuzi (i cała moja rodzina). Proszę o namiary. Pani Jagódko proszę nie porzucać "anielskiej twórczości" to sztuka przez duże T !!to jasny promyk w moim życiu. Jak popatrzę w twarze Pani aniołów to od razu mi lepiej ,czekam z utęsknieniem na każdy kolejny wpis i myślę że nie jestem jedyna. Trzymam za Panią kciuki i wszystkiego dobrego pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń
  5. http://www.siepomaga.pl/f/fundacja-siepomaga/c/2324 strona o Zuzi

    OdpowiedzUsuń
  6. Na pewno już informacja dotarła do Ciebie, że pieniądze dla Zuzi są już zebrane :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie dotarła do mnie , Ty pierwsza przekazałaś mi tą radosną wiadomość, bardzo, bardzo się cieszę, Zuzia ma już potrzebne pieniądze, oby jak najszybciej przestała tak bardzo cierpieć.

      Usuń
  7. Sorki, dotarła ☺, ale ja tak pocztę odbieram 😊 połowy nie czytam, po prostu przeoczyłam wiadomość bo myślałam, że to reklama. 😊 to naprawdę wspaniała wiadomość.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne prace, niedawno Cię odkryłam i jestem zachwycona aniołami :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Niebanalne, nadzwyczajne, po prostu wyjątkowe i piękne !!! Podziwiam i pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny anioł z Ciebie Jagodo.Oby więcej takich było wśród nas.
    Pozdrawiam.
    Ada

    OdpowiedzUsuń