wtorek, 10 marca 2015

Księżniczka i jej rycerz

Anioł powstał zupełnie przez przypadek, czasami po prostu muszę coś zrobić, co się urodzi w mojej głowie, troszkę inspiracją była moja pięcioletnia córcia, ona jest księżniczką, uwielbia różowy kolor i ma swojego misia Jasia, który w zależności od okoliczności zmienia się w dzielnego i niezwyciężonego wybawcę, a czasami jest po prostu przyjacielem. Co prawda nie ma pluszowego rumaka, tylko drewnianego konika na biegunach, więc w inscenizacjach o rycerzach i księżniczkach rolę rumaka pełni ociężały gruby hipopotam ;), ale ...
... i kiedy mój Anioł różowy się jeszcze suszył na piecu dostałam @ z zapytaniem czy jest jeszcze dostępny Anioł księżniczka, którego już nie ma od ... , :) i tak czasami Anioły przychodzą do mnie zanim jeszcze pomyślę, że są dla kogoś :).














Miłego wiosennego dnia 


To przylaszczki z mojego ogródka, już budzą się :) 




12 komentarzy:

  1. Prześliczny! Wiosna już tuż, tuż!

    OdpowiedzUsuń
  2. piękny aniołek!!! cudne oczka ma

    OdpowiedzUsuń
  3. Zrobiłas dla córci Jagódko!
    Niebiański!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie dla córci, ja tylko się nią inspirowałam, Anioł poleciał do kogoś ...

      Usuń
  4. Podziwiam i jestem zachwycona pięknymi pracami - pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. genialne są Twoje prace - podziwiam wyraz twarzy Twoich postaci i zadbanie o każdy drobny szczegół. gratuluję talentu

    OdpowiedzUsuń
  6. Cóż za piękny przypadek:)
    A piękna wyobraźnia Twojej córeczki nie może być inna. Mając mamę z tak piękną Anielską wyobraźnią musi tak być:)Jest to wspaniałe.
    Serdeczności posyłam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ile szczegółów! Jest cudowny, tak jak i pozostałe :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Wiem, że nie jestem oryginalna pisząc po raz kolejny, że Twoje anioły zawsze urzekają mnie od pierwszego spojrzenia na ekran, ale cóż... Z faktami się nie dyskutuje i nie ma sensu ich ubarwiać. :)
    Pozdrawiam serdecznie życząc Ci Jagódko wspaniałych Świąt Wielkanocnych :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jest cudowny! Ile ma pięknych szczególików!
    Moja córa też mnie często inspiruje :-) chociaż wyrasta już z etapu księżniczek ;-)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń