środa, 6 sierpnia 2014

Anioł Łucji

Hmmm... bardzo długo zwlekałam z pokazaniem tego Anioła, wciąż mam zaległości ...
Anioł Łucji powstał jeszcze w maju, jako pamiątka I Komunii św. Pierwszy raz zrobiłam tyle Aniołów z tej okazji. Fantastycznie jest robić Anioły właśnie na takie okazje, jak chrzest, komunia czy urodziny.
Tworząc Anioły na takie okazje poznaję ludzi, bo każdy Anioł jest taki bardzo czyjś.

Anioł Łucji poleciał do bardzo wyjątkowej dziewczynki, zresztą jak większość Aniołów :) , wszak wszystkie Anioły opiekują się wyjątkowymi,wspaniałymi osobami ...  I to jest piękne :) .
Łucja jest drobniutką, delikatną i subtelną dziewczynką, która lubi kolory pastelowe a zwłaszcza różowy, lubi róże, a jej ukochanym przyjacielem, takim najpierwszym, najlepsiejszym jest miś, którego Anioł ściska w łapkach. Zauważcie, ze nawet kokardka jest rozwiązana i taka nieco wyświechtana :).
Anioł bardzo spodobał się Łucji, nawet został poświęcony przez księdza :), co mnie wzruszyło, a ksiądz powiedział, ze Anioł bardzo jest podobny do swojej podopiecznej :).
I co tu więcej pisać ...












Niestety, zdjęcia robiłam w ponury, deszczowy dzień, co widać, zdjęcie w ogóle nie oddaje wszystkich niuansów różowej sukienki, ani ogólnej delikatności całego Anioła. Powoli się przyzwyczajam, że na zdjęciach nie widać tego co ja widzę, myślę, ze właśnie to było jedną z przyczyn mojego zawieszenia się w blogowaniu, bo jak teraz wklejam te zdjęcia to wszystko mi się przypomniało i z chęcią bym wyrzuciła te zdjęcia. Po prostu musicie mi uwierzyć, Anioł jest słodki :). Mam nadzieję, że na długo zagości w pokoju Łucji i podobnie jak miś będzie jej ukochanym przyjacielem, z którym nie będzie się chciała rozstawać :) .



Miłego dnia :)


12 komentarzy:

  1. Jest taki piękny... Wszystkie Twoje Anioły są piękne. Mamy trzy. Bardzo lubię mój, a córka swoje dwa. Pokazuj je nam jak najczęściej. Serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj Beato, mam numer Sielskiego życia z Twoją chatą i owcami, wszystko jest takie piękne, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam te Twoje anioly, ten jest tez piekny , wyjatkowy i rozczulily mnie te malenkie stopki:) Zgadzam sie z Toba , ze w rzeczywistoci anioly sa jeszcze piekniejsze, bo posiadam jedno z Twoich dziel:) No ale pokazuj nam wszystkie, ktore robisz, bo i na zdjeciach widac ich piekno...pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jagódko Anioł cudny ....niech strzeże Łucję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdjęcia też są piękne,nawet jeśli w pełni nie oddają szczegółów kolorystycznych. Ja jestem ZACHWYCONA !!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Pani jest niesamowita!!! to co wychodzi spod Pani twórczych dłoni jest inspiracją dla wielu, wielu osób, w tym również dla mnie! pozdrawiam ciepło!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękności. Takie prezenty są najbardziej wyjątkowe :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Anioł jest naprawdę przepiękny :) Łucji bardzo się podoba zresztą cała rodzinka jest nim zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń