niedziela, 5 stycznia 2014

Anioł Reni :)))

Dawno temu, kiedy na niebie świeciło cieplutkie słonko, a w ogródkach zieleniły się i kwitły roślinki, napisała do mnie bardzo miła dziewczyna - Renia. Poprosiła mnie o Anioła.
Renia jest wspaniałą i ciepłą mamą trójki chłopców :) i piecze torty, mniam ... :).


 






Reni także dziękuję, za to że nie zniknęłam całkowicie i nie przestałam tworzyć, chociaż miałam ogromną pokusę, aby się poddać, a powodów miałam tysiące, ... że praca w ogródku i totalnie rozwalona kuchnia ... 


... o właśnie taka była moja kuchnia, a zarazem pracownia.

Ale o mojej kuchni i innych robotach innym razem :). W każdym razie bardzo dziękuję Reni za to zamówienie, bo kiedy się zgodziłam, to musiałam już dotrzymać słowa :))) .
Mam nadzieję Reniu, że Anioł naprawdę Ci się podoba i że Twój Anioł zawsze jest z Tobą :))).
Cieszę się, że powoli wracam, na stole leży i suszy się następny Anioł, ale na niego trzeba będzie jeszcze trochę poczekać. Ale u mnie jest jeszcze kilka Aniołów, które czekają, aby się Wam pokazać.

Życzę wszystkim miłej i słonecznej niedzieli.

19 komentarzy:

  1. To ja też dziękuję Reni, bo nie chciałabym żebyś "zniknęła". Bardzo lubię oglądać Twoje anioły :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny anioł, a torcik w jego rękach pysznie wygląda :-)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Anioł jest prześliczny , tylko pozazdrościć zdolności , pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny powiedzieć o tym Aniele to za mało, od zawsze zachwycałam się Aniołami robionymi przez Jagode ale mając gotowego Anioła przed sobą, mogąc go dotknąć, zakochałam się jeszcze bardziej...jest cuuuudowny w każdym calu!
    Cieszę się niezmiernie, że mogłam troszkę pogonić do pracy, choć troszkę przeszkodzilam to wiem jak to jest bo też coś tam robię i lubię zamówienia nawet jeśli nie do końca są w dobrym czasie, a może właśnie dlatego, bo dają kopa do pracy i ogólne zadowolenie, że jednak jesteśmy potrzebni, że ktoś chce coś od nas :)
    Przyznam się, ze już kombinuje, jakby tu wykombinowac z kaską i przy następnej wizycie w pl zamówić następnego Anioła u Jadzi :))))))
    Hihihi... no bo to właśnie ja jestem "ta" Renia.... powinnam chyba to już na początku napisać ;)
    Tak czy inaczej dziękuję Ci bardzo Jadziu, że mimo wszystko, mimo braku warunków i natłoku innych obowiązków zrobiłaś dla mnie tega Anioła cmoooook, cmooook, cmooook! :) No i oczywistym jest chyba, że baaaardzo mi się podoba, pisałam już o tym na fb i pokazywalam mojego Anioła nie raz, nie dwa... ;)
    Gratuluję przepięknej wnusi, jest cudowna.... zawsze marzyłam o dziewczynce.... a Ty szczesciara jestes i już masz w sumie trzy? ...o ile dobrze pamiętam... ...a ja mam trzech chłopców...też cudownych hahah ;)
    Myślę, że jeśli ktoś raz chciaz był na Twoim blogu to nie jest w stanie zapomnieć takich Aniołów dlatego wszyscy czekamy na kolejne Anioły z niecierpliwością. :)
    Pozdrawiam serdecznie, Renia.

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiekny aniol, ciesze sie ze wrocilas ze swoimi cudnymi pracami I czekam na wiecej:) Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne aniołki tworzysz zawsze je podziwiam mam też do czynienia z masą solną ale nie tworze takich dzieł ,jesteś niesamowitą artystką .Pa

    OdpowiedzUsuń
  7. Anioł cudowny jak wszystkie Twoje. Kończ pozostałe i pokazuj i nie znikaj :-).

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak fajnie, że odczekaliśmy się kolejnego cudownego anioła :) Uwielbiam podziwiać Twoje dopracowane aniołki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. przepiękny dobrze ,że jesteś

    OdpowiedzUsuń
  10. a teraz jest jeszcze posiadaczką pięknego Anioła.
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Z takim aniołem każde ciasto się uda:))
    Pozdrawiam Jagódko i życzę szczęścia w tm roku:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudny anioł, będzie się podobać na pewno,mi się podoba bardzo,a oczy jakie piekne,inne detale też....

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowny, to mało powiedziane...jest uroczy,słodki itd.

    OdpowiedzUsuń
  14. Mistrzostwo swiata, nie znam takich drugich rak i cieszę sie ze wrocilas, ja jeszcze muszę dużo ćwiczyć, jeśli masz ochotę zobaczyć moje prace to zapraszam: masa solna i nie tylko.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń