wtorek, 10 września 2013

Ja tylko na chwilkę ...

... przepraszam, że mnie tyle nie ma i jeszcze trochę nie będzie, Aniu Twój Anioł jest i czeka do odlotu od .... sama nie wiem kiedy ... przepraszam, jeszcze troszkę i truskawki na desce prawie skończone czekają ...
ale ja teraz nie mam nawet skrawka miejsca na swoje życie, o czasie nie wspomnę.
Planowałam, że od września już moje życie wróci do normy, niestety, jak zwykle wszystko mi się przesunęło, ale to już końcówka, obiecuję. O wszystkim napiszę i zdjęcia pokażę :).
Dziś wpadam tylko na chwilkę, proszę o pomoc dla Kuby :))).

http://allegro.pl/show_item.php?item=3539156638

Jak widzicie post na szybko i w ogóle, ale ja nawet nie mam teraz dobrego dostępu do komputera.
Do szybkiego zobaczenia :))).

7 komentarzy:

  1. Uff.. trochę się cieszę, że nie tylko ja taki brak czasu na blogowanie odczuwam. Ale powoli wracam.. :) Więc czekać będę na Ciebie.. :)
    Wszystkiego dobrego!

    OdpowiedzUsuń
  2. mam weilką nadzieję, że ten post jest zapowiedzią powrtou i niedługo już będziesz sie pojawiała częściej. CZEKAM NA CIEBIE :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapraszam do mnie po wyróżnienie w blogowej zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jagódko, na wszystko jest swój czas.. Pozdrawiam Cię b. ciepło..

    OdpowiedzUsuń
  5. ho ho, faktycznie dawno cię nie było, powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń