piątek, 31 maja 2013

Na koniec maja ...

No cóż, maj nie był jakiś najfajniejszy w tym roku ...

Broszka - zawieszka z różowym Aniołkiem i kwiatkiem jabłoni ... mało było w tym roku kwiatów jabłoni, zmył je deszcz ...





Broszka - zawieszka z błękitnym Aniołkiem z niezapominajką ... 




To teraz nadchodzi czas na Anioły truskawkowe :))), już są w przygotowaniu :).

W ogóle nie idzie mi pisanie, ta pogoda jest dobijająca, czuję jak pokrywam się pleśnią ;) ...
... ale na właśnie siedząc przy komputerze i marudząc wam, dostrzegłam że moje czereśnie zaczynają dojrzewać, może uda mi się je zebrać, zanim dowiedzą się o nich szpaki ...

To jeszcze wisiorek z misiem, środek kamei ma około 2,5 cm, a cała razem z serduszkiem około 4,5 cm.





I jeszcze duża kamea z misiem. Środek to około 4 cm, a całość 8 cm.



Oczywiście wisiorki mają już właścicielkę :))), która nie się z nimi rozstawać, nie ważne czy pasują do kreacji, czy nie ;).



Słońca życzę wszystkim i sobie też :)



42 komentarze:

  1. Zawieszka z różowym aniołkiem wspaniała :) Cudeńko. A medalion z miśkiem bardzo czarujący. Na młodej damie prezentuje się wspaniale. Miejmy nadzieję, że czerwiec będzie cieplejszy od maja
    :) Pozdrawiam
    Kasia z Wyspy Snów

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnio rozkochałam się w broszkach a Twoje są cudowne:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna jest a Twoja dziecięca biżuteria! Żałuję, że ja nie miałam takiej jak byłam małą dziewczynką - pewnie też nosiłabym ją do wszystkiego :)
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja właśnie zamierzam sobie taką zrobić,może nie z misiem, ale z Aniołkiem na pewno :)))).

      Usuń
  4. Piękne prace, zwłaszcza ta pierwsza bardzo mi się podoba.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :))), ja wolę błękitnego Anioła :)))

      Usuń
  5. Oj tak, maj w tym roku paskudny. Tak isę cieszyłam na te wszystkie kwitnące w ogrodzie kwiaty i drzewa i patrzę przez okno, jak to wszystko opada, więdnie, a ja muszę siedzieć w domu...
    Zawieszki piękne, słodkie. Mała modelka również ;)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj maj paskudny, też się cieszyłam, ze przymrozków nie było, ale co z tego, jak w deszczu pszczoły też nie latały.
      Pozdrawiam.

      Usuń
  6. Aniołki są super !! A zawieszki z misiaczkami urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale dzisiaj zasypałaś nas ślicznymi "biżutkami" ; mój faworyt to miś podpierający się łapciami i kwiat wiśni, a malutka śliczna modelka ...
    to "chodząca reklama maminego talentu" :)
    u mnie burza za burzą ,ciągle pada, wszystkie rośliny i drzewa są już dobrze podlane i mogło by zaświecić słoneczko
    pozdrawiam i mamę i modelkę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie też burzowo i deszczowo, ale z maleńkimi przebłyskami słońca, mogłam trochę doładować swoje akumulatory.

      Usuń
  8. Cudne , takie wisiorki i ja nosiłabym bez względu na wiek nie tylko bez względu na to czy do kreacji pasują :)
    Nie mogę się doczekać aniołków truskawkowych .

    OdpowiedzUsuń
  9. Ooo jejciuuu... ale śliczności!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ile precyzji w tych Twoich pracach.Podziwiam i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Oj nie był... Ale cudowne broszki Ci się zmajowały!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. brak mi słów żeby wyrazić zachwyt, masz wielki talent!

    OdpowiedzUsuń
  13. O raju!!! jakie słodkie aniołki!!! I broszki jakie cudowne :) aż zazdroszczę talentu. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Broszki prześliczne ;) zapraszam na mojego bloga w odwiedzinki bądź na stałe ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Truskawkowe anioły, to będzie to:)
    Broszki bardzo radosne:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne te Pani prace, oceniam okiem artysty-plastyka. Profesjonalizm i nietuzinkowe pomysły! Zapraszam Panią także na mój blog! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Och ,ten z niezapominajką:)))Ale wszystkie prace cudowne.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  18. ten niezapominajkowy mnie zaczarował, ale pomysł z uprzestrzennianiem medalionów - przedni jagódko ♥

    OdpowiedzUsuń
  19. Zapraszam do mnie po wyróżnienie :-)
    http://oo-lexiesart.blogspot.com/2013/07/aaaaaaaaaa-wyroznienie.html

    Miłego dnia
    Ola - Lexie's Art

    OdpowiedzUsuń
  20. te aniołki to sama słodycz.. boskie, cudne, bajkowe.. pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Przeurocze aniołki! Podbiły moje serce totalnie! Misie również są fenomenalne!
    Od dziś jestem stałym obserwatorem :)
    Pozdrawiam :)
    Oliwia

    OdpowiedzUsuń
  22. Masz niesamowity talent, wręcz dar. Szkoda,że tylko oszukujesz ludzi, ponieważ robiąc takie rzeczy musisz być aniołem a nie człowiekiem :) Podziwiam i dołączam do grona obserwatorów. Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń