środa, 15 maja 2013

Aniołkowa biżuteria

Przedstawiam wam Aniołka Niezapominajkę z radosnym serduszkiem, właśnie wstał i cieszy się, bo widzi słonko :))).



A teraz Aniołeczek Mały z misiem przytulaczkiem i też z gorącym, kochającym serduszkiem :).


A tutaj moja córcia prezentuje broszkę ...


... chociaż ja projektując broszki myślałam, że będą to przypinki do wózków, lub torebek bo świetnie prezentują się na dżinsie, ale okazuje się, ze małym dziewczynkom też świetnie pasują :).

A teraz jeszcze Miś, troszkę stary, połatany, ale uśmiechnięty od ucha do ucha :) , lubi wiosenne niezapominajki i biedronki, jak JA !!!



A teraz pokaże wam jeszcze jak tworzy moja mała Bu, która właśnie przyszła z przedszkola i oznajmiła, że nie jest Bu, tylko Dobromiła, a mnie się łza w oku zakręciła ... i coraz częściej słyszę " ja sama ".


A to jest mój portret, jestem z niego bardzo dumna :)))), ale tacie namalowała skrzydła, hmmmm..... , trochę jestem zazdrosna ;).



I jeszcze migawki z mojego ogródka,niestety już dawno nieaktualne :).




... bardzo lubię niezapominajki :))), mam też białe :).






26 komentarzy:

  1. Śliczne ozdoby.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Westchnienie, jak zawsze. Twoja dbałość o szczegóły i szczególiki zachwyca. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne te brochy niezapominajki... ja też bardzo lubię te kwiatki

    OdpowiedzUsuń
  4. I ja uwielbiam niezapominajki:))))Myślałam ,że są tylko niebieskie? Jakiż było moje zdziwienie gdy w tym roku zobaczyłam różowe? Mało tego dowiaduje się ,że są jeszcze białe?
    Aniołki niezapominajki urocze.
    A co do projektów, to przecież widzę kto Ci pomaga:)))Mając Takiego Projektanta musi być tak pięknie.A portret nawet bez skrzydeł jest piękny:))
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. aniołeczki mnie rozbroiły, szczególnie ten największy,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, ten bez skrzydeł najpiękniejszy.

      Usuń
  6. Fajne przypinki.I ładnie prezentują się na małej modelce :-).

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześliczne Aniołeczki i misiaczek oczywiście też =)

    OdpowiedzUsuń
  8. Najbardziej spodobał mi się aniołek, który wpięty jest w sweterek tej ślicznej dziewczynki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale masz zdolną Pociechę :-) Ale nic dziwnego, jeśli Jej Mama tworzy takie cuda :-) Jak zwykle mi sie podoba, baaardzo :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Te broszki z aniołkami naprawdę śliczne, w ogóle świetny pomysł z tymi broszkami, bo robią wrażenie :-)
    A córcia wspaniała i zdolna, ładnie maluje farbami.
    Bo mój synek ostatnio pomalował kredkami komodę, zrobił sobie z niej kartkę, bo tak akurat pasowało, bo jest biała i nowa :-) A teraz doczyścić tego nie mogę, bo ciągle nowe malunki powstają...
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale się uśmiałam, ja mam już ten etap za sobą, chociaż pamiętam,jak mi Dobrusia po świeżo położonych kamieniach w łazience zieloną kredką pomazała :)))), ale oddaliśmy jej jedną ścianę na przedpokoju i teraz tam się wyżywa.

      Usuń
  11. Broszki są wspaniałe!!! Chętnie bym dla swoich pociech takie przypinała. (może kiedyś jak już będę w Pl to coś u Ciebie zamówię) Twoje wszystkie prace są CUDOWNE!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :))), nawet nie wiesz jak mi się serce raduje :)))))).

      Usuń
  12. Twoje broszki to po prostu małe cudeńka! Świetny pomysł z tym miałaś!
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  13. słodkie aniołki i misiaczki ,a mała Bu też słodka :)))

    OdpowiedzUsuń
  14. śliczna Mała Bu już przejawia talent plastyczny i ważne aby nie podcinać skrzydeł i pozwolić rozwijać pasje
    matuś robisz śliczności ....i to z takimi detalami - jestem pełna podziwu ;
    również nie wiedziałam że są jeszcze białe i różowe niezapominajki, ja ich nie mam - ale też nie wiem czy u mnie by urosły bo za sucho i piaszczysto
    a jak piesio ?
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Mnie się wydaje, że niezapominajki rosną wszędzie, spróbować zawsze można :),ja mam obrzydliwą glinę, nie ziemię.
    Piesio już ok. :))).

    OdpowiedzUsuń
  16. Nieziemskie śliczności jak zwykle u Ciebie :)) Córcię masz rozbrajającą , też taką chcę :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czego Ci życzę z całego serca :))).

      Usuń
  17. Sliczne aniołeczki , a córeczka przeurocza , pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Pierwszy raz jestem u Ciebie. Piękne rzeczy tworzysz. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne, piękne i piękne...Aż się chce je mieć :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń