piątek, 17 maja 2013

Aniołek z niezapominajką we włosach

A tak mnie wzięło na te niezapominajki, chociaż tak na prawdę to ja wiosną tracę głowę dla konwalii i kwiecia jabłoni.
W ogóle kocham upojny zapach kwiatów.
W swoim ogródku staram się sadzić wszystko co pachnie, żebym wieczorem, kiedy siedzę na tarasie ( staram się by tych chwil było jak najwięcej :) ) ten zapach otulał mnie. To daje odpoczynek i wytchnienie.
Uwielbiam te chwile.

Ale ja miałam wam Anioła pokazać, a nie rozmazywać się ;) przed wami.

A więc Anioł błękitny. Miał być komunijny, na pamiątkę. Zrobiłam dwa. Jeden poleci do Marysi, ten został, nie wiem jeszcze kto go zechce.
Jest delikatny, dla małej dziewczynki, niewinny ... mam nadzieję że znajdzie swój dom i swoją dziewczynkę.





Zmieniłam też podpis, bo zaczynam się gubić, na blogu podpisuję zdjęcia inaczej, do Galerii inaczej.
Wszystko mi się zaczęło mylić, musiałam zdecydować się na jeden podpis.

Miłego dnia wam życzę i uciekam do pracy, w ogródku czekają na mnie pomidory i dynie, na biurku leżą niedokończone Anioły i ... truskawki i ..., kiedy ja to ogarnę ...

30 komentarzy:

  1. Oj, kusisz tym pięknym aniołem. Podoba mi się. Też mam dużo pracy, ale z ludźmi dziś. Odezwę się wieczorem. Zatrzymaj anioła dla mnie. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To rezerwuję Aniołka dla Ciebie i czekam Na @.

      Usuń
  2. Sliczny Aniołek
    powodzenia w ogrodzie
    Ag

    OdpowiedzUsuń
  3. cudny aniołek...pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Mistrzostwo świata :D Aniołek jest przepiękny! A biedroneczka na skrzydle jest świetna :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniały !!! Kocham Twoje Anioły :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolejne cudo wyszło spod Twych zdolnych dłoni! Jestem zachwycona!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ahhh aniołek jest pięknie pomalowany!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Jagodo, jesli Anilek domu jeszcze nie znalazl to ja mysle, ze u Lucji byloby mu bardzo dobrze :) Piekny jest :)
    Ja tez lubie ogrod i zapach kwiatow, maciejka cudnie pachnie wieczorami a jasmin w ciagu dnia :) Bukiet z konwalii mialam wymarzony na slub ale nie zdazyly zakwitnac i bukiet ulozyla nam pani z frezji :)
    Mielgo dnia,
    Asia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Konwalie miałam przy komunijnej świecy, moja mama tak sobie wymarzyła i później czekała z niepokojem czy zdążą zakwitnąć na grządce u mojej babci, później ja marzyłam o takim ślubnym bukiecie, niestety, w kwietniu były tylko białe frezje :).

      Usuń
  9. Jagodo przepiękne są twoje anioły:) Jedyne!

    OdpowiedzUsuń
  10. przepiękny na ten czas komunijny, po prostu MAGIA :)))))))
    A sukienkę ma jak z moich snów :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mnie to cieszy, fajne masz sny :)))))).

      Usuń
  11. Anioł cudowny ;) A kwiatów, tarasu i chwili wytchnienia wśród zieleni zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, dobrze jest mieć taras z widokiem na ocean zieleni :). Pozdrawiam.

      Usuń
  12. Rety! Niesamowity! Przepiękny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)! I witam u siebie :))).

      Usuń
  13. aniołek jak zwykle - śliczny :)a wieczorami najładniej pachnie maciejka, sieje ją z każdej strony domu ;pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, maciejka już sobie rośnie posiana w różnych kątach ogrodu :), ale nie poganiajmy chwili,jeszcze czas na nią. Wpierw muszą zapachnieć jaśminy:))).

      Usuń
  14. CUDNY !!! Jak zawsze pełne uroku spojrzenie i śliczne ubranko :-)))

    OdpowiedzUsuń
  15. Ech, tylko wzdycham do Twoich prac , piękne są :) Dopracowane w najmniejszym szczególe. Gdybym ja miała tak zdolne paluchyyyy :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. I kolejny raz zabrakło mi słów...:) Cudowny po prostu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystkim dziękuję za te przemiłe słowa :))).

      Usuń
  17. a, cukrawki dla mnie :) ? Ogarniaj się ciociu ogarniaj. Ja tez pędzę dziś do pracy , pierwszy dzień, na nowym miejscu :) A aniołek na pewno znajdzie swój dom, co cudowny jest

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No się właśnie robią :))), buziaki.

      Usuń
  18. Przepiekne aniolki robisz,az ciezko oderwac oczy...jeden piekniejszy od drugiego..Ja dopiero zaczynam przygode z masa solna,jako odskocznia od wikliny papierowej,szukalam czegos nowego i chyba znalazlam,bo wciagnely mnie aniolki bardzo :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń