niedziela, 26 maja 2013

Anioł na komunię

I na mnie przyszło, też zrobiłam Anioła na komunię, ale nieco innego.
Jakoś nie leżą mi Anioły w sukienkach, czy garniturkach komunijnych, mimo że Anioł jako prezent na komunię wydawał mi się zawsze świetny.
Dlatego z wielkim zapałem zabrałam się za Aniołka dla Marysi. Ciocia dziewczynki, chciała Aniołka ponadczasowego i takiego bardzo osobistego, przesłała zdjęcie ulubionego królisia Marysi, który nosi na sobie znaki wielkiej miłości ;) i przez to jest taki piękny :))).
Mimo że Anioł nie ma sukni komunijnej starałam się ubrać go delikatnie, skromnie i subtelnie ...
Na serduszku zawieszce z drugiej strony napisałam - " Pamiątka I Komunii Św. "
A co ja będę wam tu pisała :), oto Anioł Marysi :))).






No przepraszam, za taką ilość zdjęć, ale nie mogłam się oprzeć, żeby nie pokazać Anioła ze wszystkich stron.
:)))
Miłej niedzieli :).

25 komentarzy:

  1. Jestem pod wielkim wrażeniem że takie cuda robisz z masą solną, anioł jest przepiękny!!! Prawdziwe dzieło sztuki. Pozdrawiam serdecznie i pięknego dnia życzę.
    Anna

    OdpowiedzUsuń
  2. Anioł cudny. Tajemnicę stanowi dla mnie biedronka na skrzydle - raz jest raz nie ma?

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest po prostu wspaniały tak jak wszystkie Twoje Anioły :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczny Aniołek !! Zresztą jak wszystkie twoje Aniołki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. przepiękny, a te skarpety ma po prostu NIESAMOWITE :)))))

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny aniołek! Z wielką przyjemnością pooglądałam wszystkie zdjęcia! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Aniołek jest rewelacyjny , istne cudo .Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny aż mnie zatkało .Robisz coraz piękniejsze anioły .Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Ależ mi ta anielica przypomina moją koleżankę :D Niesamowite :D:D Najwięcej uroku skrywają detale - skarpetki na uroczo ustawionych stópkach i misio. Śliczności :):)

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam Twoje anioły - zawsze chętnie je oglądam! Może kiedyś się skuszę i zamówię jakiegoś...

    OdpowiedzUsuń
  11. Anioł jest przepiękny, to będzie pamiątka na całe życie. Masz złote ręce!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczny ! i te skarpeteczki ;p

    OdpowiedzUsuń
  13. Przesliczny anioł , Twoje prace sa bajeczne !

    OdpowiedzUsuń
  14. Thanks to my fathеr whо ѕhaгed ωith me concеrnіng thіs weblog, this ωebpаge is reallу awesome.



    Also visit my web pagе: hawaiijulzpitbullterrierkennel.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Dobrze że ma zdjęcia z każdej strony , bo widać jego śliczną radosną buzię w całej okazałości , mogłabym oglądać godzinami , chociaż czasy Komunii pamiętam już mglisto :) udanego dzionka Jagodo;))

    OdpowiedzUsuń
  16. Aniołek wygląda zjawiskowo ;-) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Podziwiam wszystkie Twoje anioły :)Są cudowne!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Jagódko, gdzież TY jesteś? Anioł Komunijny taaaaaaaaaki cudny a Ciebie wciąż nie ma i uciekły Anioły letnie, wakacyjne, zaraz jesień...

    OdpowiedzUsuń
  19. Anioł jest przepiękny! Niesamowity!! Brak mi słów. Podziwiam Cię!

    OdpowiedzUsuń
  20. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń