wtorek, 23 kwietnia 2013

Anioł w kolorach nieba i ziemi




... tyle wam chciałam napisać ... co mi w duszy grało, gdy powstawał Anioł, a teraz mam pustkę...
Pewnie dlatego, że minął już ten czas, ziemia już pachnie inaczej, ma inne kolory i nawet niebo zmieniło swój błękit ... , teraz błękit nieba odbija w sobie szmaragdową zieleń traw ...
Przedstawiam wam Anioła, który zawisł pomiędzy jawą i snem ... już, już się budzi, ale jeszcze  goni pod powiekami resztki słodkich snów ...


Fotografowałam tego Anioła 3 razy. Żadne zdjęcie nie wyszło dobrze, nie mogę złapać tych kolorów w jakich jest, no masakra.
Tyle się u mnie dzieje, wiosna oszalała w moim ogrodzie, nie nadążam z pracami a na dodatek dopadło mnie przeziębienie.

Miłego dnia Wam życzę :)
Anioła wrzucam do Galerii z nadzieją że znajdzie dobry dom :).

21 komentarzy:

  1. Cudowny :). Niesamowity talent :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiosna ma to do siebie, że "prowokuje" ogrodowe prace. Z przeziębieniem będzie nieco trudniej, dlatego życzę szybkiego wyzdrowenia :) Anioł jest wprost przepiękny! Strasznie podoba mi się to, jak oddajesz fakturę materiałów oraz wszelkie detale twarzy, skrzydeł i ich nieregularność. Niesamowite!

    OdpowiedzUsuń
  3. Anioł prawdziwe dzieło sztuki, jestem pod wrażeniem Twojego talentu. pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolejna piękna praca! Te Twoje dzieła mają taki niesamowity wyraz twarzy, jakby marzyły, śniły... Jestem zachwycona!

    OdpowiedzUsuń
  5. to jest wprost nie możliwe, on jest idealny, najpiękniejszy z wszystkich twoich :) buzię długo będę miała otwartą.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ech! Długo podziwiałam! Piękny!

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdrówka przede wszystkim, i sił dużo do prac ogrodowych!!!!
    A anioł jak zawsze cudowny - błogość bije z jego twarzy.

    OdpowiedzUsuń
  8. Twoje anioły są cudowne!! Ten też jest jakże urokliwy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. A tu znów tak cudnie Anielsko!:) piekny w fantastycznych kolorach!:)
    pozdrawiam niebiesko:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Anioły są zawsze na czasie, wiem to, jako ich kolekcjonerka, nia, raczej miłośniczka. Ten Twój jest taki ulotny, po prostu anielski. Zapraszam Cię do obejrzenia moich i ogólnie też Cię zapraszam na 5porroku.blogspot.com
    Pozdrawiam Ciebie i wszystkie Anioły:-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem Twoimi aniołami zachwycona. Są wyjątkowe, piękne, dzieło sztuki :)
    Będę zaglądać do Ciebie częściej i je podziwiać.

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękny.I te cudowne kolory nieba i ziemi. Jest cudowny.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne sny miałaś, Jagodo..

    OdpowiedzUsuń
  14. Ależ piękny, niesamowity!:)
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jagóś tyle cudów u Ciebie, same cuda... Anioły same się rodzą i pukają...

    OdpowiedzUsuń