sobota, 16 marca 2013

Wyniki

Pisząc i tnąc kawałki karteczek, zaginając ..., oj mamuś, nie spodziewałam się, że aż tyle Was będzie, dziękuję, dziękuję, dziękuję, aż żal, że tylko jedno pudełko mam do rozdania, ale będzie niespodziewajka dla drugiej wylosowanej :))).

Losowania dokonała jak zwykle Mała Bu, to jak jakieś pretensje to do niej :))).
A więc - ostatni będą pierwszymi :) - Myszelko pudełko z misiem i lalą powędruje do Ciebie i mam nadzieję, że kiedy weźmiesz je w ręce nie rozczarujesz się :). Proszę o adres.

I nagroda niespodzianka, bo jeszcze sama nie wiem co wysłać pojedzie do Foggi, proszę o kontakt.
Dziś nie ma Aniołów, zdjęć, nic ... , ale nie chciałam już przeciągać waszego oczekiwania w nieskończoność, bo wiem jak sama z niecierpliwością wyczekuję na wyniki zabaw, w których biorę udział. :))).

U mnie słońce świeci jak szalone od rana, mam nadzieję, ze to już tym razem początek wiosennych dni, bo jak nie to idę spać, jak niedźwiedź i nie wstanę, aż do wiosny.

Miłego weekendu :))).

31 komentarzy:

  1. Gratuluję wygranym osobom! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. gratulacje!
    no właśnie... gratuluję, choć nie brałam udziału :) chyba jeszcze nigdy nie zdarzyło się (a gdyby zdarzyło, to byłoby mocno podejrzane;) aby ktoś wygrał u tej samej osoby, która u niego wygrała... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie byłoby, ale wiesz co ja muszę się dowiedzieć jak się robi to losowanie co je robi komputer, wtedy nic już nie jest podejrzane :))), ale następne candy będzie ... nie wiem kiedy. Teraz mąż mnie goni do innej roboty, jeszcze tylko muszę skończyć to co obiecałam, a później ciężka harówka przy tynkowaniu :(, nie wiem kiedy się pojawię znów i czy w ogóle będę miała siłę.

      Usuń
    2. :) pracuj dzielnie a potem szybciutko wracaj!! będę czekała z utęsknieniem :)
      Jagoda, mnie wystarczy oglądanie u Ciebie na blogu Twoich wspaniałych prac, tak sobie tylko zażartowałam z tym braniem udziału w candy ;) a sposób losowania to Twoja sprawa przecież, nawet komputerowo robione można sfałszować... ;) to jest TYLKO zabawa!! buziaki ♥

      Usuń
  3. Gratuluje i dziękuję za zabawę ! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje i dziękuję za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję :)
    i dziekuję za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wielką niespodziankę mi sprawiłaś, bardzo się cieszę i dziekuję :-)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeju jaka wspaniała niespodzianka;-)) Ucałuj małą Buuu mooocno;-))) Dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje dla szczęśliwych wylosowanych... Nagrody piękne im się trafiły ;-))) serdecznie pozdrawiam i sił do dalszej pracy życzę

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję za zabawę (choć z łzami w oczach że to nie do mnie trafiś wspaniałości od Ciebie) ale szczerze gratuluję dziwczętom, do których szczęście się uśmiechnęło!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie będę kłamać, no przykro mi noooooo takie cudowności i znowu się nie udało;( no aleee gratuluję zwyciężczyniom :) i dziękuję za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję Zwyciężczyniom i dziękuję za zabawę!

    OdpowiedzUsuń
  12. Jejku! Przecudne te Twoje aniołki. Jestem pod wrażeniem
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie:))

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję Szczęściarom! :) Jagodo, dziękuję za zabawę, pysznie było ;))

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratulacje dla wylosowancyh i podziękowania dla Ciebie. =)

    OdpowiedzUsuń
  15. szczęśliwej wylosowanej gratuluję i zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję szczęściarom, a Tobie dziekuje za zabawę. Ta kolejka była przyjemna :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Serdecznie gratuluję szczęsliwym... trochę mi żal... bo bardzo chciałam. Trudno już się przyzwyczajam powoli, że nie mam szczęścia w losowaniach, biorę jednak udział od czasu do czasu... bo może kiedyś :)

    OdpowiedzUsuń
  18. I ja serdecznie gratuluję zwycięzcom, dziękuję za zabawę :)
    pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Serdecznie gratuluje,tylko szkoda,że to nie Ja.Ale zabawa super,pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratulacje i dziękuję za zabawę:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratulacje dla zwycięzców, dziękuję za zabawę. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Również dziękuję za zabawę. Mogłam odkryć wspaniałe miejsce, jakim jest Twój blog i na pewno nie raz tu jeszcze zawitam :)
    Gratuluję obu Paniom :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratulacje dla dziewczyn i dziękuję za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratulacje dla zwyciężczyń. Pozdrawiam wszystkie panie!

    OdpowiedzUsuń
  25. Gratulacje! I dziękuję za zabawę!

    OdpowiedzUsuń
  26. Gratulacje {...} Ale z Foggi szczęśćiara pozdrawiam i czekam na kolejne candy......pa

    OdpowiedzUsuń
  27. gratuluje szczęściarze ;0 ) a cóż mis niech żałuje u nas miodek by miał hi hi

    OdpowiedzUsuń