środa, 27 marca 2013

Anioł z wiosennym akcentem :)

Przedstawiam wam Aniołka z jamniczkiem.
Będzie się opiekował uroczą nastolatką, która lubi zwierzaki i ma ich sporo :)
A ponieważ za oknem tak mało wiosennie to dodałam mały akcent dla rozweselenia. Małą stokrotkę z biedronką :). Chyba dobrze zrobiłam, bo akcent wiosenny, majowy, a okazało się ze dziewuszka będzie miała urodziny w maju :))).
Ale nie będę wam przynudzała. Zapraszam do oglądania :)







Spokojnej nocy, miłych snów :))).
Dobranoc.

42 komentarze:

  1. Patrząc na te Twoje anioły i inne lepiątka zdałam sobie sprawę że one przypominają mi takie lalki z teatrzyku dla dzieci . Był czas, że w telewizji pokazywano spektakle teatrzyków lalkowych dla dzieci . Bardzo lubiłam je oglądać tak teraz lubią patrzeć na twoje anioły . Brakuje tylko lalkarza, który by je ożywił. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze lubiłam teatrzyki lalkowe :)), bardzo żałuję że teraz takich nie ma. :)

      Usuń
  2. Patrząc na Niego robi się wiosennie na duszy:)))))))Jak zawsze i Ten ma w sobie to niepowtarzalne "coś". Jest przepiękny.
    Pozdrowień i serdeczności moc posyłam ,życząc spokojnych rodzinnych i może choć odrobinkę wiosennych Świąt.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny jak zwykle masz bardzo zdolne łapki pozdrawiam cieplutko .

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie mogę się napatrzeć na te drobiazgi. Cały jest piękny, jak wszystkie które wychodzą spod Twojej ręki,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest piekny, nie to za mało.... jest przepiękny.... Choć to i tak za mało.... Cuda tworzysz! Podziwiam! Serduszkowa łata świetna!
    pozdrawiam niebiesko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale mi miło :)))))))))))))))))))))))))).

      Usuń
  6. wreszcie nowy aniołek i moje klimaty , country girl- dżinsy łatka serduszko w kratkę, przez to wszystko psinkę śliczna bym przegapiła. pozdrawiam cieplutko Piecyk

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam jeszcze kilka, powoli pokażę wszystkie :))), a to wiem już co w Twoim stylu jest :).

      Usuń
  7. Wspaniały!! Zachwyca jak wszystkie Twoje anioły :) Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  8. Rewelacyjny jak zawsze... i ta dbałość o szczegół - niesamowita jesteś...

    OdpowiedzUsuń
  9. No i znowu się zakochałam! Piękna praca, a psiak prawie jak mój :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kurcze, jest się czym zachwycać, naprawdę! Jak dla mnie jest to przepiękna praca świadcząca o nieprzeciętnym talencie twórcy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Genialne - dbałość o szczegóły niesamowita.

    OdpowiedzUsuń
  12. Anioł Gabrysi jest cudowny! A dżinsy to mnie powaliły...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podobno Gabrysia lubi dżinsy :)))).

      Usuń
  13. CUDNY !!!! Jamniczek słodziutki :-)))

    OdpowiedzUsuń
  14. śliczny na tej ławeczce przysiadł ..
    pozdrawiam
    Ag

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo dziękuję za wasze komentarze, aż serce rośnie :))))).

    OdpowiedzUsuń
  16. Dla mnie cudo :) Jagódko jesteś mistrzynią w tym co robisz :)
    przepiękny prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Tak się zastanawiam jak Ty to robisz , widać że lepisz je z sercem i radością ...wszystkie brałabym w ciemno i nie oddałabym nikomu :))

    OdpowiedzUsuń
  18. cudo , anioł jak marzenie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. ale piekny...jak Pani robi to ze te aniolki nie maja takiej gladkiej struktury czy to masa jakas inna czy za sprawa malowania tak fajnie to wyglada?

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękny anioł! A jamniczek jaki słodki! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Oj brakuje tych wiosennych akcentów, anioł jak zwykle cudny. Dużo słońca i spokoju na te nadchodzące dni :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczny! Będzie wyjątkową pamiątką! Przy okazji Jagódko życzę zdrowych, wesołych i prawdziwie rodzinnych Świat ;-)) Aneta

    OdpowiedzUsuń
  23. Chciałabym złożyć Tobie
    serdeczne, słoneczne i gorące
    życzenia:
    niech to będzie dobry, owocny, rodzinny czas...

    Radosnych Świąt!
    :***

    Nie sposób nie zakochać się w Twoich Aniołach...:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Spokojnych i Wesołych Świat Wielkanocnych życzą Piecyki

    OdpowiedzUsuń
  25. Dziękuję wszystkim :))).

    OdpowiedzUsuń
  26. Zachwyca. I na pewno ma w sobie moc...

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękny... A ja nawet nie mam kiedy wpaśc i podziwiać :)
    A jabłuszko ma niezwykle urocze!

    OdpowiedzUsuń
  28. Jaki cudny ten Anioł, ten podoba mi się oj naprawdę bardzo bardzo, ciężko powiedzieć który najbardziej, ale chyba własnie ten. Dlatego, że bardzo podoba mi się , że siedzi na deseczce/ławeczce i ma też drewniane tło. ślicznego zrobiłaś tego Aniołka. Masz talent :-) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  29. noo cudna.. dopracowana w najmniejszym szczególe.. wspaniała praca.. :)

    OdpowiedzUsuń
  30. wspaniały ten anioł!:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Hej!
    Śliczne ... pewnie się powtarzam ale nie chcę żebyś o mnie zapomniała. :)Pozdrawiam H.

    OdpowiedzUsuń