sobota, 2 marca 2013

Anielskie trio

Przyleciały do mnie trzy Anielskie skrzypaczki ...


... trochę pograły i dwie z nich odleciały ...




... jedna w sweterku wełnianym i kraciastej spódnicy,
bardzo zapracowana :)) ...




... druga w dżinsowym fartuchu ...

Trzecia elegantką jest wielką, ma suknię w romantyczne grochy i została ze mną ...



Czeka teraz, trochę samotna, aż ktoś ją zaprosi do siebie :)).




Od tej chwili moje Anioły będą odlatywały ode mnie tak zapakowane.


Nie jestem do końca zadowolona z pudełek, wizytówki też się zmienią, ale powolutku, małymi kroczkami coś się zmienia :))).







26 komentarzy:

  1. Piękne jak zawsze, szczegóły zapierają dech w piersiach. Opakowanie super :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałe. Zachwyca mnie dbałość o szczegóły :-)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Twoje prace zawsze zapierają dech w piersiach!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. W kropkowej sukience podoba mi się najbardziej!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jagódko, własnie nadrobiłam zaległości na Twoim blogu, widzę, że byłaś bardzo pracowitą pszółką :)
    jestem zdumiona projektami aniołów, nie sądziłam, że powstają najpierw na papierze. ja to tak mam przedziwnie, że pomimo że coś zaplanuję to z jakiś dziwnych przyczyn w trakcie pracy robię inaczej.
    nie tylko wspaniale rzeźbisz ale także pieknie rysujesz, jestem pod wrażeniem.
    Ostatni Anioł przepiekny, te grochy są wspaniałe
    p.s. jestem grochową maniaczką :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne, trudno od nich oderwać oczy!

    OdpowiedzUsuń
  7. Z daleka widać,że to artystki:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem pod ogromnym wrażeniem twoich prac!! Nie wiem jak Ty to robisz, że wychodząci one tak piękne. Masz chyba jakąś zaczarowaną masę i paluszki też!!! Piękne!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja chcę tego Anioła, zamawiam, jeśli jeszcze jest. Napisze maila. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. nice post
    do you want to follow each other?

    http://nanikratliff.blogspot.ru/

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne TRIO ;)
    Nic się nie dzieje OD RAZU :))))
    Metamorfozy trwają latami nieraz - zawsze w dobrym kierunku - anielskich wiatrów życzę
    p.s. proces powstawania aniołów przecudny!

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne skrzypaczki z jednej paczki
    pozdrawiam
    Ag

    OdpowiedzUsuń
  13. Jaka śliczna anielska trójeczka i na dodatek muzykalna :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne aniołki mają styl i charyzmę .Też bym chciała ,aby taki przyleciał do mnie :) pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  15. Każda Anielica jest wyjątkowa :) Groszkowa pewnie też niedługo znajdzie swój nowy dom :)

    OdpowiedzUsuń
  16. tak to wszystko czasu wymaga. Ale naturalne jest piękne, my sami kartoniki robimy i trocinki też, i jest cudnie,i ekologicznie. A zmiany, chyba każdy dojrzewa i zmian potrzebuje wraz z naszą duszą zmienia się wszystko. Będzie pięknie.
    Skrzypaczki mnie zauroczyły i ha moje kołnierzyki mają?

    OdpowiedzUsuń
  17. Anioły zapierają dech w piersiach.
    Opakowanie całkiem, całkiem:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Cóż jak mogę napisać : boskie są :)
    Pozdrawiam ☼

    OdpowiedzUsuń
  19. Anioły pograły to miałaś anielską muzykę w domu.

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudne i genialne je ubrałaś ♡ Ach, chciałabym posłuchać jak grają na skrzypcach ;))

    OdpowiedzUsuń
  21. Przepiękne są i na pewno cudnie grają. Szkoda, że moja córka pianistka, nie skrzypaczka bo złapałabym dla niej tę groszkową:)

    OdpowiedzUsuń
  22. skrzypaczki pewnie grają najpiękniejszą muzykę na świecie... :) bardzo mi się podobają!

    OdpowiedzUsuń
  23. Jagódko tworzysz najpiękniejsze Aniołki i nie tylko z masy solnej jakie widziałam :)
    Są wyjątkowe i jestem pełna podziwu :)
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  24. Jakie przepiękne, urocze są te Anioły :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękne te Twoje dzieła, a aniołki podbiły nasze serca :)
    Pozdrawiam sedecznie
    Gosia

    OdpowiedzUsuń