czwartek, 21 lutego 2013

Urodzinowe candy i chwalę się :)))

Ja tak na szybciutko, bo już późno się zrobiło baaardzo.
Szykuję się do tego candy od miesiąca i tak mi schodzi, ze aż strach. Za miesiąc niecały będę miała urodzinki i pomyślałam, że jakoś bym umiliła ten dzień.
Przygotowałam dla was takie pudełeczko na przydasie z misiem i szmacianą lalką, może zechcecie je mieć.

Wszystkich chętnych zapraszam do zabawy :). Reguły takie jak zwykle, a więc komentarz i obrazek u siebie na blogu na pasku bocznym, jeżeli ktoś nie ma bloga, ale lubi do mnie zaglądać, niech zostawi słów kilka i swój adres @. :)))


Zapraszam do zabawy.

I jeszcze pochwalę się, dostałam w Szufladzie wyróżnienie za Misia Makarego. Hip, hip, hurrra !!!


Dobrej nocy życzę :))).




111 komentarzy:

  1. Nie mogę uwierzyć że jestem pierwsza! Bardzo lubię do Ciebie zaglądać :) Miło będzie (jak się uda) przyjąć Lalę i Misia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. GRATULUJE! Makary był moim faworytem :)

      Usuń
  2. Zapisuję się i ja :-) Piękne pudełeczko :-)
    Gratuluję wyróżnienia :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Też się zapisuję - pudełko ekstra!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję wyróżnienia , pudełko super - staje w kolejce:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję wyróżnienia i zapisuję się. Pudełko śliczne. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. To ja najpierw sto lat zaśpiewam i staje w kolejce ściskając kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Makary dla mnie był faworytem a więc gratuluję.
    Staję w kolejce i liczę na szczęście... może do mnie się uśmiechnie...

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapisuję się chętnie z bloga jasiulowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję wyróżnienia w Szufladzie - Twój miś jest prześliczny!!! Zresztą ja mam chyba słabość do misiów "0)
    A pudełeczko przygotowałaś wspaniałe - miś i lala jak żywe - ja jestem oczarowana Twoim talentem, więc grzecznie staję w kolejeczce i na uśmiech losu poczekam "0)
    Ps. mam polski adres do wysyłki,
    Pozdrawiam Beata

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję wyróżnienia:) Z przyjemnością zapisuję się na to śliczne lalkowo-misiowe pudełeczko:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja już podlinkowałam. Gratuluję wyróżnienia. Po cukierka się nie zapisuję, bo czekam nasz mały CUD ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Wysłałam Ci emaila.. możesz odpisać prosze.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluje wyróżnienia :)) , a na pudełko z chęcią bym sie zapisała i załapała , bo strasznie mi sie podoba ta nietypowa para
    pozdrawiam
    Ag

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gratuluje serdecznie wyroznienia!!! :)))
      Zapisuje sie z wielka nadziea bo uwielbiam Twoje prace :)))
      Pozdrawiam cieplutko, Renia.

      Usuń
  15. Dołączam się do gratulacji za wyróżnienie :) No i oczywiście bardzo bym się ucieszyła gdyby mi sie udało dostać pudełeczko bo jest naprawdę bardzo ładne :)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Wyróżnienia gratuluję :) I staję w kolejce. Przydasiowe pudełeczko wyjątkowo urocze.

    OdpowiedzUsuń
  17. Kolejny cudny misiu! Muszę go mieć!

    OdpowiedzUsuń
  18. Lubię przypadkowo trafiać w takie miejsca, jak to.
    Jesteś niezwykle uzdolnioną osóbką, a to, co wychodzi spod Twoich rączek jest po prostu prześliczne. Gratuluję wyróżnienia :)
    Z wielką przyjemnością dołączam także do grona obserwatorów.
    I nieśmiało staję w kolejce po te cudowności, licząc na to, że szczęście mi dopisze :)
    Pozdrawiam ciepluteńko!
    Katalin

    OdpowiedzUsuń
  19. I ja gratuluję! I stanę w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Serdecznie gratuluję ! I dołączam się do zabawy !!! Może tym razem się uda :)

    Pozdrawiam,
    Mika

    OdpowiedzUsuń
  21. Z chęcią się zapiszę po lalę i misia. Będę miała dla córci bo ona uwielbia taką twórczość.

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratuluje równiez i ja i dopisuje się do zabawy :0)
    dziob81@poczta.fm

    OdpowiedzUsuń
  23. to i ja stanę w kolejce :) cudowne pudełeczko :) gratuluję wyróżnienia, całkowicie zasłużone :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Z miłą chęcią staję w kolejce.
    Uwielbiam twoje rzeczy tworzone z pasją:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Moje gratulacje.Makary musiał wygrać:))))))Nie miał wyjścia:))))
    Zarówno pudełeczko jak i laleczka są śliczne.
    Nie robiąc konkurencji pozostałym chętnym, już zaczynam od dzisiaj posyłać Ci najlepsze Życzenia urodzinowe. Przede wszystkim sprowadzania nadal tak cudownych Zastępów Anielskich.Chociaż o Makarym nie sposób nie myśleć z ogromną czułością:)I oczywiście spełniania wszelkich marzeń.
    Pozdrawiam bardzo serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  26. Chęnie wezmę udział w zabawie, śliczności prezentujesz! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Makary jest wyjątkowy :) Gratuluję wyróżnienia :)
    Ustawiam się w kolejce,bo pudełeczko cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ustawiam się w kolejce. Świetna praca! Zresztą wszystkie zapierają mi dech w piersiach. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  29. Gratuluję serdecznie i z największą przyjemnością się dopisuję :)
    Pozdrawiam i zapraszam na moje Candy ♥
    http://posolonepomysly.blogspot.com/2013/01/candycandycandy.html

    OdpowiedzUsuń
  30. Z przyjemnością zapisuję się. Może wygram. Ostatnio miałam szczęście i wygralam candy. Może i tym razem... Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  31. Pozwoliłam sobie dodać info o rozdaniu na mojego nowego bloga konkursowego rozdanie.blogspot.com Zapraszam do obserwacji:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Gratuluję i życzę wszystkiego najlepszego!
    a sama ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  33. I ja gratuluję wyróżnienia, no i ustawiam się w kolejce :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  34. Kolejka dłuuuuga, ale ja bardzo chętnie stanę choć na końcu;-))))

    OdpowiedzUsuń
  35. Gratuluję wyróżnienia, nie wątpiłam, że Miś Makary zauroczy Szufladę :)
    Pudełeczko fantastyczne, ustawiam się w kolejce. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Moje gratulacje.
    Obserwuję jako Ilona xxx.
    Super cukierasy. A misiu po prostu się w nim zakochałam. Piękny.
    Może w końcu szczęście się do mnie uśmiechnie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  37. Miś Makary fantastyczny- gratuluję wyróżnienia :)
    I z chęcią ustawiam się w kolejeczce po to wspaniałe pudełeczko :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Gratuluję wyróżnienia :)
    Zgłaszam się w kolejce po wygraną :)

    Banerek na www.magdalenardo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Również się zgłaszam po cudną nagrodę. Przy okazji zapraszam na moje Candy :) Pozdrawiam :)
    http://mojehokuspokus.blogspot.com/2013/02/candy.html

    OdpowiedzUsuń
  40. przepiękne to pudełeczko! też chce :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Gratuluję wyróżnienia i zgłaszam się po te cukieraski :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Gratuluję :-) I choć jestem tu zupełnie nowa, zapisuję się na ten cukieraśny cukieras :-)

    OdpowiedzUsuń
  43. Gratuluję wyróżnienia.Twoje ręce tworzą cudowności.Zapisuję się w kolejce po pudełeczko i tę piękną parkę.Może los pomoże wygrać.

    aneta_g2@o2.pl
    Serdecznie pozdrawiam.
    Aneta

    OdpowiedzUsuń
  44. CUDO:) ŚLICZNOŚCI!!! Z MIŁĄ CHĘCIĄ ZAPISUJĘ SIĘ DO ZABAWY:)

    OdpowiedzUsuń
  45. to i ja z wielka checia dolacze do grona chetnych na takie slicznosci :P pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  46. Cudne pudełeczko, chętnie usatwię się w kolejce:) pozdrawiam, Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  47. Ustawiam się w kolejce po te cudeńka!:)

    OdpowiedzUsuń
  48. Cuda rozdajesz, zamawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  49. Pudełeczko jest cudne, oczywiście staję w kolejce, a nuż się szczęście do mnie uśmiechnie. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Gratuluję:)
    zgłaszam się, bo uwielbiam takie cudeńka:)
    bernadetaaa@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  51. Aż miło popatrzeć na takie cudeńka :)

    sylviaaa100@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  52. To pudełeczko jest przesłodkie !!! Oczywiście, że mam na niego chęć :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Ten miś jest śliczny^^
    baner na: http://akiriada.blogspot.com/
    Pozdrawiam i życzę więcej takich pomysłów;)

    OdpowiedzUsuń
  54. To ja wydłużę tę kolejkę:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  55. Z wielką przyjemnością wezmę udział w Twoim Candy i z radością ustawiam się już w dłuuuugiej kolejce :)
    Pozdrawiam serdecznie
    Anna Rządkowska
    rustykalna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  56. są kolejki, w ktorych stanie to czysta przyjemność!
    zapisuję się i ja :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Z ogromną chęcia zgłaszam sie do tego candy ponieważ to pudełeczko mnie urzekło, miś i laleczka cudne.Pozdrawiam fressiarosa.blogspot.com zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  58. Pudełko pierwsza klasa- też chcę

    OdpowiedzUsuń
  59. http://pracowniadorocicy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  60. Kocham wszystkie misie świata a szmaciane laleczki to moja pasja dlatego z wielką przyjemnością ustawię się w kolejce po takie CUDO.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  61. Ustawiam się w kolejce :)
    Banerek u mnie.

    OdpowiedzUsuń
  62. I ja się zapisuje w kolejkę. Piękne pudełeczko z misiem. A jak misiu to musi trafić do mnie czyli do misiowego zakątka :)

    OdpowiedzUsuń
  63. O taka nagrodę warto ustawić się w kolejce :) Wspaniały blog. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  64. Z przyjemnością i ja ustawię się w kolejce i zostanę na dłużej :) Przepiękna nagroda :) Zapraszam do mnie na słodkości i pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  65. Misiu i laleczka na pudełku są cudne :).
    I jaka dbałość o szczegóły, nie ma co zdolna z Ciebie osóbka :).

    Do zabawy chętnie się zapisuję.

    OdpowiedzUsuń
  66. Ojej, ale śliczności :) Ja też chcę :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  67. z chęcią biorę udział..cudowny blog.. :)
    pozdrawiam Justyna M.
    http://justynam-magicznyzakatek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  68. zapisuję się do zabawy:) i zapraszam do siebie na cendy!!:)

    OdpowiedzUsuń
  69. Ustawiam się w kolejce.Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  70. Warunki spełnione :) Grzecznie ustawiam się w kolejce i trzymam kciuki.
    Pozdrawiam
    http://jbf-bizuteria-joannakozaczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  71. Chętnie się dopisuję na śliczne candy i zapraszam do mnie na moje wianuszkowe candy:-)

    OdpowiedzUsuń
  72. Zgłaszam się z przyjemnością:))
    dodałam baner i obserwuję:))

    OdpowiedzUsuń
  73. zaglądać uwielbiam i cudeńka podziwiać, bo są cudne i urocze.
    iwona.101@interia.pl
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  74. Gratuluję wyróżnienia, a z okzaji zbliżających się urodzin życzę wszystkiego naj, naj,naj... Ja również z miłą chęcią zapisuję się na candy. Zasubskrybowałam Twój blog i na pewno będę zaglądać częściej. Pozdrawiam serdecznie! Magda
    kwiat79@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  75. Niezapomnianych urodzin i wielu klejnych lat przygody z rękodziełem życzę. Z radością w kolejeczce się ustawiam i ciepłe, wiosenne pozdrowienia z http://zwiatremipodwiatr-ana.blogspot.com/ zostawiam. =)

    OdpowiedzUsuń
  76. I ja się zgłaszam po takie słodkości!!!

    OdpowiedzUsuń
  77. Ojejku! Jakie śliczności! Masz ogromny talent!
    kasiasprada@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  78. piękne pudełeczko... Nie sposób się mu oprzeć więc... ustawiam się w kolejce :) a wygranych - gratuluję ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  79. Zgłaszam się!
    baner na liviossaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  80. ustawiam się i ja w kolejeczce :-)
    info o zabawie na kwiatynatury.blogspot.com
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  81. Witam bardzo goraco i serdecznie .Od zawsze praktycznie wchodze na Twojego bloga ale nie komentuje bo nie mam jak ,czasu brakuje .Jednak w tak slicznym candy nie moge nie brac udzialu.Wiec jesli mozna to i ja stane w kolejeczce.
    ania_reg@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  82. Przepiękne te pudełeczko...
    i miłą chęcią stanę w kolejce :)
    www.madewithmarmelade.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  83. Gratuluję wyróżnienia,a sama chętnie się zapiszę na candy bo pudełeczko jest cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  84. Oj jak pięknie tutaj :) ustawiam się w kolejkę i życzę dalszych inspiracji! Michalina ( michasia_85@tlen.pl)

    OdpowiedzUsuń
  85. Gratuluje wyróżnienia,zgłaszam się do zabawy,pozdrawiam;))

    OdpowiedzUsuń
  86. Szkatułka jest prześliczna, oczywiście staje w kolejce po to cudeńko :)
    Banerek jest u mnie: www.skradzionechwile.blogspot.com
    Pozdrawiam i życzę wielu sukcesów w twórczości :)

    OdpowiedzUsuń
  87. pudełeczko jest piękne, a miś i lala jeszcze piękniejsze, bardzo chciałabym go mieć, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  88. Bardzo ładne i przydatne pudełeczko, więc i ja zgłaszam chęć wygrania go:) Pozdrawiam:) http://ainahworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  89. Ale śliczne!!! ustawiam się w kolejeczce i zapraszam również do siebie na Candy:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  90. Prace przepiękne! Zazdroszczę zdolności. Z wielką chęcią przygarnęłabym to śliczne pudełeczko, tak więc się zgłaszam;)
    ana.bianka9.@gmail.com
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. źle wpisałam maila więc koryguję:
      ana.bianka9@gmail.com
      jeszcze raz pozdrawiam :)

      Usuń
  91. Ja tez chce, bo mi sie podoba. Pozdrawiam Maria mazych@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  92. Bardzo podoba mi sie te pudeleczko, przepiekne :)) , gratuluje wyróżnienia oraz podaje swoj email morkanena@gmail.com oraz adres bloga ( wstawilam twoj banner :) ) http://morkosjel.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  93. Jakie to piękne, z chęcią ustawiam się w kolejce,
    banerek jest tutaj: http://sen-o-piwonii.blogspot.com/
    serdecznie zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  94. Ciesze się, że zdążyłam :) Może się uda :)
    Wszystko piękne i w moim guście. Pudełeczko , miś i lala - bardzo bym chciała :)

    OdpowiedzUsuń
  95. Zapisuję się na ostatnią chwilę. Jutro mam urodziny, więc kto wie, może uśmiechnie się do mnie szczęście :)
    Pozdrawiam serdecznie. Magda
    http://magdowo-pasje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  96. Hello,

    I would like to play.
    Your game is on my blog,on the right.
    http://petite-armoire.blogspot.com/
    betikarauski@gmail.com

    All the best.:)
    Bernadett

    OdpowiedzUsuń
  97. Zgłaszam się !!!
    blog;http://swiatwedlugzuzi.blogspot.com/
    email;zuziafydrych@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  98. A czym tu się stresować?Takie piękne prezenty przygotowałaś:)Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  99. zgłaszam się piękna ozdoba do pokoju !
    www.dessireart.blogspot.com
    ;)

    OdpowiedzUsuń
  100. Piękne candy, również dołączamdo udziału, tak już w ostatniej chwili. Ale cóż, lepiej póxno niż wcale, choć ostatnim chyba ciężko wygrać. Pozdrawiam :-)
    http://sweet-arthome.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  101. Zapisuje się do Candy
    Gosia niunia21071988@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  102. blog jest cudny , miś i lala genialne . iwona.101@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  103. zapisuję się i pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  104. Cudna para, więc chętnie i ja się zapiszę:)

    OdpowiedzUsuń
  105. och jakie to piękne!!
    jestem jak najbardziej chętna:) do zabawy oczywiście ;)
    banerek wisi tu http://radosna-tworczosc-weronki.blogspot.com/
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń