poniedziałek, 25 lutego 2013

...ale jestem chwalipiętą :)))

Ale to dlatego, ze właśnie doszła do mnie w piątek jeszcze jedna wygrana w candy u Majaleny.
Majalena spytała co bym chciała, a ja że córka ma urodzinki i lubi ważki.
Dostałam przecudny naszyjnik ważkę, aż się zastanawiam czy dać, taka piękna ta ważka.


Niestety zdjęcie nie wyszło najlepiej.

Dostałam też kolczyki, mają kolor włosów mojej córci, są idealne :)).



A różowa bransoletka została porwana przez najmłodszą, były jeszcze takie fajne kokardusie - spinki do włosów, ale w podczas sesji zdjęciowej były we włosach Bu.
No i jeszcze były słodycze, ale te, hmm... , nie ma ich już :))).

Nie wiem jak u Was, ale u mnie był dziś bardzo miły wiosenny dzień, co prawda przemoczyłam na spacerze nogi, ale co tam, wiosna idzie :))))



Uwielbiam takie drogi :).


A tu jeszcze Mała Bu.

Miłego tygodnia życzę.
Bardzo serdecznie witam też nowych obserwatorów.
Bardzo mnie cieszy, że aż tylu jest chętnych do zaglądania na mojego bloga :))).
Chyba będę musiała pomyśleć o jakiejś dodatkowej niespodziance z tej okazji.
:)))





9 komentarzy:

  1. Ale ty jesteś szczęściara!!!!!!!!!!!!!!!1 Biżuteria piękna, a ta ważka.. uwielbiam takie detale!!
    U was malutko śniegu, u nas zaspy do kolana!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bo u nas właśnie zaczęły się roztopy, a w lesie w ogóle nie było za dużo śniegu, na wzgórzu gdzie mieszkam był śnieg, mój mąż jeszcze na desce zjeżdżał w piątek, ale w sobotę już nie mógł, bo wszystko płynęło, w niedzielę, jak jechaliśmy do kościoła, jeszcze śnieg był na naszej drodze, a jak po południu wracaliśmy to zikł był, chyba wczoraj ostatni raz wjechałam na górę pod dom, teraz dopóki ziemia się nie osuszy, będę musiała zostawiać samochód na dole, no nie mam daleko, ale 100 metrów z zakupami - średnia przyjemność :))))).

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne prezenty zwłaszcza ta ważka.Urocza.
    Zima u mnie również w zdecydowanym odwrocie.Co prawda dwa bałwany próbują jak mogą się nie dawać, ale ich zagłada tuż,tuż:)))
    Pozdrawiam i również miłego tygodnia życzę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciesze sie że jesteś zadowolona.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mała Bu - piękne zdjęcia ślicznej dziewczynki.
    A ważki też lubię...

    OdpowiedzUsuń
  6. Ważka cudna :))) małą Bu też :)))
    pozdrawiam
    AG

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny post. Miła atmosfera na twoim blogu. Podoba mi się tutaj.
    Zapraszam do odwiedzenia mojego bloga. Nowe zdjęcia.
    Jeśli spodobają Ci się moje zdjęcie polub mnie na fan page: https://www.facebook.com/pages/In-another-light/413836138693856
    Będę Ci ogromnie wdzięczna.

    Życzę miłego dnia. Pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mała Bu anielsko zamyślona - jest słooooooodkaaaa :)))Ważka też :)

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie też wiosennie. I nastrój przez to wiosenny co widać u mnie.
    Piękne zdjęcie małej Bu :-).

    OdpowiedzUsuń