poniedziałek, 21 stycznia 2013

zimno jest...

Ależ ja maruda jestem, ale niestety przygnębiająco działa na mnie ta przydługa zima, wyszłam ostatnio do ogrodu, by zrobić trochę zdjęć i jak je obejrzałam, to się przeraziłam, takim zimnem z nich powiało, a świat okryty był szarą pierzynką chmur... i nie pokazuję wam tych zdjęć, żebyście nie popadły w depresję.
Pokażę wam za to co wygrałam w candy u Olgi ...


lubię serduszka, wszelakiej maści, są optymistyczne ZAWSZE :)))

I co wygrałam u angel ...


...na moją prośbę angel dodała jeszcze aż trzy karteczki urodzinowe, moja starsza córka kończy 20 lat w marcu, więc jeżeli nie urwę jej głowy do tego czasu, to dostanie ode mnie tę kartkę, co leży na pierwszym planie...

I muszę pochwalić się jeszcze wyróżnieniem, jakie dostałam w Szufladzie, pierwszy raz brałam w wyzwaniu udział i bardzo, bardzo się cieszę z tego wyróżnienia, mam pomysł już na wyzwanie nr 2, tylko nie wiem czy dam radę, bo coś czas bardzo przecieka mi przez palce :).


A teraz coś co mnie dziś bardziej zdołowało niż zima za oknem, zgubiłam zdjęcia z dwoma Aniołami, które chciałam wam pokazać, jednego z nich poznacie zaglądając do Kasi . Pisałam już kiedyś w historii dwóch Aniołów , jak robiłam Anioła dla Kasi, ale wciąż nie czułam, że to ten i w końcu udało mi się, Kasia napisała, że bardzo jej się podoba, to mnie wzruszyło, lubię, kiedy obdarowany jest zadowolony :)))).
Drugi z zagubionych Aniołów przetrwał tylko na jednym zdjęciu i to nie ciekawym, bo roboczym, może go kiedyś pokażę, bo to był Anioł dla wspaniałego młodego człowieka.

A teraz coś ku pokrzepieniu serc, pisałam już że lubię fotografię i photoshopa, ale o tym kiedyś jeszcze napiszę, dziś tylko wstawiam zdjęcie, myślę, ze niedługo powstanie zakładka na moim blogu z moim hobby - fotografią.

to zdjęcie trochę czekało, aż zrobiłam z niego obraz ;)))

Miłego dnia życzę wszystkim, witam bardzo serdecznie wszystkich nowych Obserwatorów i dziękuję za komentarze, wiem nie odpowiedziałam na ostatnie, poprawię się :).






22 komentarze:

  1. Gratuluję fantastycznych wygranych, widzę, że nowy rok rozpoczął siedla Ciebie całkiem prezentowo. To serduszko jest przepiękne1 Wiesz co? ja też mam niepohamowaną chęć dla posiadania serduszek. Uwielbiam je, tak samo zresztą jak koniki na biegunach, aniołki i reniferki :)
    Ty masz 20 letnią córkę??? Jeszcze uweirzyć nie mogę. Aż sprawdziałm czy dobrze przeczytłam!!!
    Zdjęcie dziewczynki śliczne, już nie mogę się doczekać kiedy objawisz nam swój talent fotograficzny, ten zwiastun jest super reklamą!
    Pozdrawiam i mam nadzieję, że wyjdzie u Ciebie słonko a wraz z nim uśmiech powróci na twarz!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeju, koniki na biegunach, aż mi się ciepło na sercu robi, tak Anioły, serca i koniki na biegunach, to moja top lista, chociaż reniferki są miłe, ale jakoś tak zaczynam o nich myśleć dopiero w grudniu :)).
    Mam konika na biegunach jednego, ale za to dużego, myślę, ze pokaże go niedługo, razem z moim misiem, ukochanym, którego dostałam od męża, kilka lat temu, teraz chwilowo misio, zwany Muńkiem, przebywa w pokoju u Dobrusi, ponieważ zarekwirowała wszystkie misie z całego domu :))). Nie będę kłóciła się z trzylatką ;)))).

    OdpowiedzUsuń
  3. Gartuluje wygranych i wyróznienia :))
    Aioły serca też są bliskie memu sercu ;)))
    pozdrawiam
    Ag

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne te anioły u Kasi, byłam, widziałam..

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję wyróżnień.Załuję, że nie mogę zobaczyć fotografii tych aniołków. One też sprawiają, że robi się ciepło na serduchu:-)Fotografia piękna, sielska i taka wiosenno-letnia...
    Pozdrawiam sedecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Jagodo , fajnie coś wygrać , masz farta :) czekam na Twoją zakładkę z zdjęciami :)
    Miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudne jest to zdjęcie dziecka na łące.NAPRAWDĘ!!! Będę tu zaglądać, bo ciekawa jestem Twoich innych fotografii Jagodo.
    Uśmiech serdeczny zasyłam!:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olu dziękuję, zapraszam do mnie jak najczęściej, ale ja dopiero raczkuję w fotografii :))).

      Usuń
    2. Ale, jak widać, masz do niej bardzo malarskie podejście. I umiesz nasycic fotografię ciepłem uczuć. Tutaj sam obiekt fotografii wywołuje miłe uczucia. Dlatego też jestem ciekawa następnych Twoich zdjęc. Jakimi uczuciami je zaczarujesz...?

      Usuń
  8. PIękne to zdjęcie. Pokazuj więcej z przyjemnością obejrzę.

    OdpowiedzUsuń
  9. Twoje Anioły i aniołki mnie urzekły,one są cudne :) A zdjęcie piękne,aż się cieplej robi jak się na nie patrzy :)
    Gratuluję wygranych i wyróżnienia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wygranych gratuluję,a zdjęcie jest cudowne!!!!!!
    Ps.Kocham Twoje anioły:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne zdjęcie :) I takie słoneczne :)
    Gratuluję wygranych!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję wygranych "cukierków" i w pełni zasłużonego wyróżnienia! :) Aniołków szkoda, ale może jeszcze do Ciebie przyfruną te zguby...
    Zdjęcie urocze, w dzieciństwie z siostrą robiłyśmy wianki z polnych kwiatków i biegałyśmy w nich uśmiechnięte od ucha do ucha, teraz jak patrzę na to zdjęcia, to wróciły wspomnienia i uśmiech :) Pozdrawiam ciepło i już praaaaaawie wiosennie ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wiłam wianki z mleczów jak byłam mała, a moja mama bardzo się złościła, bo wszystko było wybrudzone ich sokiem, trudnym do sprania :), fajnie jest być dzieckiem.

      Usuń
  13. To zdjęcie mam nadzieję, że przyciągnie wiosnę, lato! Jest piękne, ciepłe! Z niecierpliwością czekam więc na zakładkę zdjęciową :-)
    Ja już też jestem zmęczona zimą, chociaż piękniejszą trudno sobie wymarzyć! Najchętniej w ogóle nie wychodziłabym z domu a zimę oglądałabym tylko przez szybkę.
    A serduszko rzeczywiście cudne :-)
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja myślę, że to ten brak słońca tak dobija, bo ja lubię spacery w sniegu, i widok trzcin uginających się pod śniegiem, uwielbiam skrzącą się biel na polach, no właśnie, ona - ta biel, nie migocze, ona jest szara i to od dawna, jest jej coraz więcej, mój szczęśliwy, bo może zjeżdżać na desce, ja zdołowana, bo jest szaro i myślę o wyjeździe do ciepłych, nie do słonecznych krajów ;) , :))).

      Usuń
  14. O cudne zdjęcie - obraz w sam raz dla oczekującej na wiosnę hihihi :)))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, czekało to zdjęcie w schowku, podchodziłam do niego chyba z 10 razy i nigdy nie byłam zadowolona z końcowego efektu, może potrzeba było zimy i braku słońca, żeby mnie natchnęło co zrobić, chociaż w oryginale ta fotka też jest urocza, ale w końcu po co jest photoshop... ;)

      Usuń