poniedziałek, 14 stycznia 2013

Zaklinam wiosnę i biorę udział w wyzwaniu szuflady

To moje pierwsze wyzwanie jakiego się podejmuję, już kilka razy myślałam, żeby może spróbować, ale nie starczało mi śmiałości, to może teraz spróbuję, przecież tu chodzi o zabawę.

Przedstawiam wam Anioła, który powstał właśnie na wyzwanie, który powstał z tęsknoty za wiosną, za majową zielenią, za błękitem nieba, za pierwszymi ciepłymi promieniami słońca, za zapachem łąkowych ziół ... , za przebudzeniem ...









A niespodziankę, którą wam obiecałam przesunęłam na troszkę późniejszy termin, wszystkich nas męczy jakaś bakteria, wirus, czy inne dziadostwo i nie możemy się tego pozbyć, więc mamy pewien spadek mocy, ja zamiast wieczorem siadać do pracy, komputera to zasypiam, a rano budzę się zła na samą siebie.

41 komentarzy:

  1. Piękny. Taki zwiewny, jak tęsknota. Kurujcie się i wracajcie do zdrowia. Serdeczności

    P.S. Twój Anioł strzeże owieczki. Wczoraj narodziły się dwa baranki

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj, napisze to samo co zawsze i bede sie potarzac tak dluuugo jak dluuugo Ty bedziesz tworzyla takie cuda! A mam nadzieje ze bedzie to trwalo bardzo duuugo!!! :)
    Jestem zachwycona pieknem Twoich prac, ta dokladnosc, delikatnosc, szczegoly jak dla mnie dopracowane pod kazdym wzgledm! Kazde, jakiekolwiek slowo to za malo zeby wyrazic moj zachwyt...:)
    Zycze duuuzo zdrowka.
    Renia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzień dobry, Jagodo!
    Twoja anielica jest pełna wiosennego uroku i delikatności pierwszych listków. Przypomina mi Dziewannę - starosłowiańską boginię przyrody, urodzaju, miłości.
    Twoje palce mają czarodziejską moc. Tworzysz maleńkie, niepowtarzalne dzieła sztuki, przepojone poezją Twojej duszy...
    Ściskam serdecznie i jako rekonwalescentka po niedawno przebytej grypie z zapaleniem oskrzeli trzymam kciuki, by Was choroba opuściła i by dobrzy anieli Was troskliwie strzegli!:-))

    OdpowiedzUsuń
  4. Ahh...te Twoje anioły :) Piękna jest, wygląda jak żywa!!! Też wzięłam udział w tym wyzwaniu, oglądałam wszystkie anielskie prace i jak dla mnie to Ty zasługujesz na pierwsze miejsce, co do tego nie mam wątpliwości :)
    Pozdrawiam ciepło i duuużo zdrówka życzę !!

    OdpowiedzUsuń
  5. Moja Majka właśnie wtargnęła mi na kolana i zawołała: "Mamo, to jest cudo po prostu!":))))Mi brakło słów, więc podpisuje się pod opinią mojej 3-latki:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakoś tak się dzieje, że Twoje dzieła zawsze łapią mnie za serce. Klimat jaki wytwarzają jest niepowtarzalny. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudny, duzo zdrowia zycze dla calej rodzinki:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. piękny, wyjątkowy anioł :) bardzo się cieszę że mój Anielski temat zmotywował Cię do wzięcia udziału w wyzwaniu, witam serdecznie nową uczestniczkę no i dziękuję za udział w wyzwaniu Szuflady! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. jak zwykle ... prześliczny , masz anielski dar w łapciach do ja-niołków
    te detale i najmniejsze szczególiki - !!!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Twoja Anielica niebiańska, przepiękna.
    Ach...brak mi słów:)

    OdpowiedzUsuń
  11. ależ nostalgicznie, pięknie:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Chyba z nieba ją sprowadziłaś... Urzeka delikatnością i niesamowitym błękitem, zakochałam się w oczach i w sukience, opadającej z ramion :)))) Powodzenia w wyzwaniu szuflady! Życzę dużo sił i zdrowia.
    PS: Złość piękności szkodzi... ;)))

    OdpowiedzUsuń
  13. Nieziemski Anioł!! Zresztą jak wszystkie Twoje Anioły, za każdym razem jak je oglądam, nie mogę się napatrzeć i nie mogę wyjść z podziwu, naprawdę! Twój Anioł już wygrał :)
    Pozdrawiam serdecznie
    Anna

    OdpowiedzUsuń
  14. Tak piękny anioł z pewnością przyczyni się do szybkiej wiosny:))Jest śliczny:))

    OdpowiedzUsuń
  15. Anioł jest piękny a ja nie mogę wyjść z zachwytu .Pozdrawiam cieplutko .

    OdpowiedzUsuń
  16. To już nie jest taki aniołek ....to prawdziwe dzieło!

    OdpowiedzUsuń
  17. ANIOŁ JEST ŚLICZNY POZDRAWIAM:-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Lekki i wiosenny! Śliczny aniołek! Dużo zdrówka :)

    OdpowiedzUsuń
  19. No i powaliłaś mnie tym aniołem. PIĘKNY !!!!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Anioł jak każda rzecz, która wychodzi spod Twojej ręki jest piękny. Ale czy ja się mylę, czy ten Anioł z lekka jest nieśmiały i jednoczesnie niegrzeczny???

    OdpowiedzUsuń
  21. Aniołek prześliczny, wszystkie twoje prace są ładniutkie i dlatego zapraszam do siebie po wyróżnienie.

    OdpowiedzUsuń
  22. Wzdycham ...wzdycham i jeszcze raz wzdycham ...oj jaki piękniuchny , jak miałabym go na ścianie to bym z domu nie wychodziła chyba :))

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudo! Dziękuję za udział w wyzwaniu Szuflady i ciepło pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękny ten anioł jak wszystkie Twoje prace

    OdpowiedzUsuń
  25. Łał...Twoje anioły są cudowne!Jestem pod OGROMNYM WRAŻENIEM:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Na twojego bloga trafiłam przez Kasię. Przepiękne anioły tworzysz.

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękny ! Kocham Anioły :)
    pozdrawiam
    Ag

    OdpowiedzUsuń
  28. Fantastyczne i magiczne tworzysz Anioły. Wydaje się, że każdy ma swoją dusze. Gratuluje wygranej w wyzwaniu. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  29. przecudny!! gratuluję wygranej!!!

    OdpowiedzUsuń
  30. Wow.....przepiękny, jestem totalnie oczarowana i zachwycona Twoim talentem!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  31. Jagoda... Gratuluję! Jest NIEZWYKŁY!!! Przegapiłam, bo czasu jak na lekarstwo, a teraz nie mogę przestać się na niego GAPIĆ :))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ... dziękuję, dziękuję, dziękuję :))))))))))))))))))))))))))))))))))

      Usuń
    2. On mi sie śni po nocach - niedobra jesteś :)))))
      Pokazałaś go i ja wciąż o tych jego błękitach... Napisałam Ci maila ♥

      Usuń
  32. MATKO KOCHANA.cAŁKIEM PRZYPADKIEM SIĘ TUTAJ ZNALAZŁAM I ZARAZ CI COSIK POWIEM KOCHANIUTKA.
    PO PIERWSZE GRATULUJĘ WYRÓŻNIENIA W SZUFLADZIE
    PO DRUGIE JESTEM W SZOKU I SZCZĘKA MI OPADŁA NIE WIEM JAK JĄ MAM PODNIEŚC Z ZIEMI BO Z WRAZENIA NIE MOGĘ SIE RUSZAĆ
    PIEKNE CUDO POPROSTU KOCHAM ANIOŁY POD KAŻDĄ POSTACIĄ ALE DECH MI ZAPIERA JAK WIDZĘ TAKIE CUDO.BARDZO CHĘTNIE JESLI NIE ZNALAZŁ JESZCZE DOMKU KUPIŁABYM GO OD CIEBIE.ON JEST CUDOWNY.Zapraszam do siebie.Napisz proszę(wiki0877@onet.eu)

    OdpowiedzUsuń
  33. Przepiekne anioly! bardzo oryginalne! Inne niz zwykle:) Piekne!

    OdpowiedzUsuń