wtorek, 29 stycznia 2013

Ostatnie zimowe zdjęcia...

... mam taką nadzieję, że wczoraj mój mąż i dziecko młodsze pożegnali zimowe sporty ostatnim śniegowym szaleństwem i ostatnim bałwanem ...


na desce


z koteczkiem


któremu jest zimno, on też tęskni za słoneczkiem ...


z ostatnim bałwankiem, niestety już zmrok zapadał ...
szybo wieczór nadchodzi :)

Niestety tej zimy bardzo mało było dni słonecznych i chociaż śniegowy krajobraz jest piękny to kiedy brak słońca wszystko wychodzi ponure.




Następny post, obiecuję będzie gorący, walentynkowy :)), ani jednego więcej zmarzniętego zdjęcia, chociaż mam ich jeszcze sporo :))).
Witam wszystkich nowych obserwatorów i dziękuję za wyróżnienia, nie długo napiszę o nich więcej.

Miłego dnia życzę :)))







17 komentarzy:

  1. Ale fajowe to zdjęcie kota, jest cudne!!!
    Sporty zimowe są super,a czemu mąż z córcią pożegnali? Jeszcze zima bedzie, to chwilowy przestój ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet tak nie żartuj, ja już nie chcę zimy ;), :))).
      Kupuję coraz więcej nasionek i już czuję zapach ziemi roztartej na paluchach :)).

      Usuń
  2. cudna zima , a kocio jakie oczy niebieski ;)
    pozdrawiam
    Ag

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdjęcia pięknie oddają urok zimy!To z kotkiem jest niesamowite!!!
    Wiesz,choć w połowie lutego planujemy wypad w góry na narty i przydałoby nam się trochę zimy,to ja coraz częściej łapię się na myślach o wiosennych rowerowych wypadach ;))Ech,zima szybko się nudzi...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, wiem trochę egoistycznie podchodzę do zimy, ale w sumie jak mi mąż powiedział dzisiaj, że przez najbliższe dwa tygodnie ma padać deszcz, to chyba jednak wolę śnieg i trochę mrozu, bo w sumie u nas nie było dużych mrozów w tym roku,prawie cały czas to około -5, -7 stopni i tylko w porywach trochę niżej było, no właśnie, żeby robić rowerowe wypady musi być słonko,może ja tak marudzę, bo u nas nie było i nie ma słońca, a przecież ono daje całą energię.

      Usuń
  4. Piękne zdjęcia,a kocur jakie ma piękne oczyska:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Również bardzo mi tęskno do wiosny.Ale na zdjęciach zimę oglądać bardzo lubię:))Zwłaszcza gdy jest pokazywana w takim przesympatycznym towarzystwie jak TU:)))No może tylko słońca więcej by się rzeczywiście przydało.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne te Twoje zimowe zdjęcia. A ja jeszcze nie żegnam się z zimą bo wiem ze do wiosny jeszcze sporo czasu i muszę zaczekać cierpliwie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, ze do wiosny jeszcze sporo czasu, ale ja mam taką nadzieję, wiem też że jeszcze dzieci mają ferie, ale wczoraj tak wieczorem pachniało wiosną..., jestem okropną egoistką, obiecuję poprawić się w przyszłym roku :))).

      Usuń
  7. masz piękną córeczkę, buziaczki dla niej!
    zdjęcie kota wyślij na konkurs fotograficzny, jest fenomenalne!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, ale myślę,że zdjęcie nie jest aż tak ciekawe :))).

      Usuń
  8. brrr, ale te oczy kota to coś niezwykłego :))))))))

    OdpowiedzUsuń
  9. :)))))), bo to niezwykły kot :)))))

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczne fotki, a córcia z koteczkiem urocze :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń