czwartek, 3 stycznia 2013

Na Nowy Rok Anioł Serdeczny

Chciałam, by miał suknię z angielskiej koronki... ciężkiej i kremowej, a oczy wielkie, jak bizantyjskie Anioły, żeby był eteryczny, nierzeczywisty... , ale żeby miał gorące serce i przyniósł wam pokój i błogosławieństwo... na wszystkie dni tego roku i następnego i ... na zawsze.



Nosiłam w sobie tego Anioła od dawna, rzeźbiłam go kilka razy i ...wyrzucałam, wciąż był nie taki, aż w końcu sprowadziłam na ziemię takiego ... sama nie wiem, czy to już ten. Mój mąż się nim zachwyca, w ogóle pogonił mnie dziś do komputera, ciągle zadaje mi pytania, kiedy założysz sklep, czemu nie pokazujesz co robisz i ...........
To nie nie moc, czy lenistwo, ale chyba znów dopadło mnie "wycofanie", najchętniej jak ślimak wlazłabym w skorupę i by mnie nie było, albo jak dziecko, zamknęłabym oczy i już...
Ale nie lubię też dociekliwych pytań, nie znoszę na nie odpowiadać, więc żebym nie musiała siadłam do komputera.

I obrazek, który dziś wywołał u mnie prawdziwy uśmiech, bo jest po prostu piękny.


Trzej przyjaciele - Kubuś, Królik i Prosiak :)))
Puchatek trzyma w łapce miodek.

I jeszcze raz wszystkiego najlepszego w Nowym Roku kochane, żeby spełniły się wszystkie wasze marzenia :))). 
Dobrze, ze jesteście. :))) ... bo jak kocur poszłabym grzać się za piecem i nie wyszłabym, aż do wiosny, albo i dłużej.




48 komentarzy:

  1. I dla Ciebie Jagodo wszystkiego najlepszego na ten Nowy Rok, aniol jak zwykle cudny a rysunek rozbrajajacy, tez takie uwielbiam, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam takie rysunki, mam jeszcze po starszej, zawsze sobie obiecuję, ze oprawię w ramki.

      Usuń
  2. Piekny anioł :) Prawdziwe cudo..rysunek jest przeuroczy :))
    Wszystkiego dobrego w Nowyn Roku:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niech Cię maja w opiece wszystkie dobre anioły. Musisz być kimś wyjątkowym, że stworzyłaś tego anioła. Bardzo złapał mnie za serce. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och dziękuję, fajnie by było, żeby były ze mną Dobre Anioły, ale może nie wszystkie, nie można być aż tak zaborczym ;), :))).

      Usuń
  4. Jagodo Anioł piękny ,moje Anioły codziennie mnie zachwycają :) wszystkiego dobrego życzę Ci w Nowym Roku .
    Pozdrawiam Ilona

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wiesz, że o mały włos, a przed Świętami zawitałabym do Twojego miasta i nawet tak sobie myślałam, że może się spotkamy, ale jednak pojechaliśmy gdzie indziej po samochód. Trochę szkoda :))).

      Usuń
  5. Anioł, Jagodo, iście anielski., piękny aż dech zapiera..
    Kocur - całkiem jak mój co mi krzesło teraz zajmuje i siedzieć muszę na skrawku:)
    A wycofanie minie, zaczekaj a minie, wtedy się otworzysz i te anioły wszystkie z Ciebie wylecą.
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale Anioły to ze mnie wylatują Aniu, bez problemu, nie chce mi się ich pokazywać, bo wydaje mi się, ze to bez sensu, po co komu moje Anioły, jest ich już wiele, porobiłam im zdjęcia i są, muszę robić zdjęcia, bo mój chce, żeby wszystkie były, pewnie ma rację, tyle zrobiłam już rzeźb i ich nie mam, bo nie robiłam zdjęć, to teraz robię, ja nie mam problemu z tworzeniem, owszem ten długo schodził na ziemię, ale już na piecu suszy się następny ulotny, tym razem to będzie Anioł błękitny, który powstał z tęsknoty za słońcem, łąką pachnącą ziołami... . Wiesz, mnie brakuje czasu na wszystko inne, ale nie na Anioły, moje wycofanie zawsze dotyczy świata, to przed nim chciałabym się schować... , czasami tak mam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To do pokazania tych aniołów nikt Cię nie przekona, tylko Ty sama musisz to poczuć. Czy potrzebne? Mogę tylko mówić za siebie. Są piękne, uwielbiam je oglądać, wpatrywać się w szczegóły, są niezwykłe po prostu.. Ale jeżeli będziesz chciała zatrzymać je tylko dla siebie, tak też będzie dobrze, na wszystko jest odpowiedni czas. Ja wierzę, że swoimi aniołami możesz uszczęśliwić niejedną osobę:)

      Usuń
  7. Anioł boski!!!można patrzeć i patrzeć....a wycofanie ma czasem każdy prawdziwy artysta...Wszystkiego dobrego w Nowy Roku!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Anioł nieziemsko przepiękny i zachwyca od pierwszego spojrzenia. A obrazek trzech przyjaciół jest niesamowicie przejrzysty i miodek w łapce Kubusia od razu rzuca się w oczy :))) Życzę dużo ciepłą i wiosny w serduszku.

    OdpowiedzUsuń
  9. Rozumiem Jagodo Twoją osobę w pełni ... na ludzi bardzo trudno się otworzyć i lepiej robić to z umiarem i wielką ostrożnością . Twoje anioły są tak Twoje i tak niepowtarzalne że ja od razu chciałabym wszystkie :) więc rób kochana fotki nawet wbrew sobie, bo szkoda ukrywać takie piękności gdy mogą dodać ciepła innym od samego patrzenia :)))
    Wszystkiego naj w Nowym Roku Jagodo i duuuużo słońca w każdy dzionek :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny jest ten anioł! W pełni rozumiem Twoje samopoczucie, też czasami tak mam...
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Jagódko!!! Twoje anioły to dzieła sztuki, najwspanialsze anioły jakie kiedykolwiek widziałam. Takiego talentu nie wolno chować w czterech ścianach!! Twój mąż ma racje, powinnaś pstrykać fotki wszystkiego co stworzysz i pokazywać je światu:) Zawsze z niecierpliwością czekam na Twoje nowe prace na blogu!! Pozdrawiam Cię serdecznie, życzę dużo ciepła i uśmiechu, oraz wszystkiego dobrego w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ach...Anioł, jak zwykle, magiczny... cudowny.

    OdpowiedzUsuń
  13. Anioł jest PIĘKNY, trochę skromny, zamyślony ale pełen miłości!!!
    marzeniem jest by taki kiedyś do mnie przyfrunął ze swą anielską dobrocią!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudo !
    Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku :)

    Mika

    OdpowiedzUsuń
  15. Oczy Twojego anioła przypominają mi oczy Matki Boskiej Nieustającej Pomocy z kościoła św. Alfonsa w Rzymie. Kopia tej ikony wisiała u nas w domu rodzinnym. Codziennie na mnie patrzyła tymi oczami. Obraz gdzieś zaginął w kolejnych przeprowadzkach.

    Dziecięcy rysunek piękny. Niech ten rok przyniesie Wam dużo dobra.

    Powinnaś "wypuścić Twe Anioły w daleki świat. Załóż sklep. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, często widuję kopię tego obrazu w moim dawnym kościele parafialnym. Zachwycam się nim, a dziś dowiedziałam się co to za obraz :))).

      Usuń
  16. Anioł jest przepiękny! A co do wycofania z życia...też to znam, ale na szczęście to przechodzi i Tobie tego życzę! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapomniałam dopisać, że piękny jest również dziecięcy obrazek oraz kociaki! :)

      Usuń
  17. Anioł przepiękny!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! powiedziałbym nawet, że taki mój... :)) obrazek trzech przyjaciół mnie rozłożył na łopatki... przesłodki :))

    Jagoda... ja swojego bloga już kilka razy usuwałam... żeby się schować... żeby nie odpowiadać... chyba Cię rozumiem :))
    a jak patrzę na fotkę z kotami, przypomina mi się mój dzisiejszy sen... kupiłam trzy koty... uwielbiam koty, ale nie mogę ich mieć :(( choć we śnie miałam... fajnie czasem przenieść się do innej rzeczywistości prawda...?? nasze blogi to też troszkę inna rzeczywistość ;))

    buziaki!! Wszystkiego Dobrego w Nowym Roku!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Didre, tyle napisałam i wszystko skasowałam ... , a bo głupie był ...
      buziaki, kominiarz cudny
      ja też uwielbiam koty, mój mężulo nie :(, ale to nic, bo i tak mam dwa :))). Na razie !!!

      Usuń
  18. Anioł przepiękny, wszystkie twoje prace są cudne, powinnaś pokazywać swoje prace bo jest na co popatrzeć. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku. Pozdrawiam Benia.

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczny anioł. Dobrze że jest ktoś obok Ciebie i słowami zachęca cię do pokazywania tego co robisz. Nie wchodź za piec bo chcemy widzieć jak tworzysz :-). Dużo tworzenia cieszącego innych.

    OdpowiedzUsuń
  20. Przepiękny! Takie cuda jak Twoje to wręcz trzeba światu pokazywać:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja po prostu wszystkim Wam dziękuję. :)))))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  22. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku:)
    A aniołek przepiękny.
    P.s. ten sklepik to fajny pomysł.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  23. Wiesz co to albo ta pogoda wczesnowiosenna, zamiast mroźna albo coś w powietrzu.. ja piję kilka kaw dziennie a ciśnienie 80/50.. brak siły, inwencji... ufff paskudność... a anioł pięny.. mój jeszcze do mnie nie zapukał;-))

    OdpowiedzUsuń
  24. Jagódko anioł cudowny jak wszystkie Twoje anioły, żeby on Tobie przyniósł wiele radości i cudowności

    OdpowiedzUsuń
  25. Jagódko również dla Ciebie i Twojej rodziny najlepsze życzenia z okazji Nowego Roku. Być może w Nowym Roku uda Ci sie założyc sklep? Uważam, że przy tym jak ogromny masz talent, taki sklep by dobrze prosperował. Juz dziś zacznę chyba odkładać na anioła od Ciebie bo wyobrażam sobie, że tak piekna rzecz musi byc cenna i że swój czas, pomysł i serce, które wkładasz w rzeżbienie powinnaś cenic wysoko. Twoje prace są niepowtarzalne, wyjątkowe i piękne. A współpracujesz z jakąś galerią? Przeciez Ty nie możesz marnować tak wielkiego talentu!!! Anioł, którego teraz pokzałaś jest naprawdę doskonały.
    Co do obrazka to po Twoim opisie dla mnie już też jest oczywiste kto na nim sie znajduje:) pozdrowienia dla małego artysty - zapaleńca plastycznego:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twoje komentarze są zawsze takie podnoszące na duchu, dodające skrzydeł, dziękuję :)))).

      Usuń
    2. piszę prawdę, całą prawdę i tylko prawdę :)

      Usuń
  26. bardzo ładny ten anioł, ja ci powiem,że kocham ludowy infantylizm. I tez pracuje nad swoim aniołem, odkładam - w zasadzie nad głowa na razie, to cały czas nie to bo chcę właśnie osiągnąć taki efekt prostoty, a ja zawsze udoskonalam i wychodzi źle. A ten jest genialny. Jeszcze maluję obraz - widok wiejski też w stylu infantylnym, i też idzie z oporami chyba łatwiej jest np, prawdziwy pejzaz stworzyć, Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem o czym piszesz Kinga, to ciągłe poprawianie...
      Nigdy nie próbowałam namalować takiego pejzażu, więc nie wiem, ja w ogóle nie jestem dobra w pejzażach, z żadnego jeszcze nie byłam zadowolona, który namalowałam, chyba że była to kopia, ja kocham cyprysy van Gogha i rozdrgane słońcem pejzaże Moneta, ale mnie samej jeszcze nie udało się oddać klimatu tych miejsc, które mnie oczarowują. :))))
      Pozdrawiam :)))

      Usuń
  27. Piękny Anioł. Siedzę i podziwiam :) :) :)
    A z Nowym Rokiem życzę Tobie wszystkiego co Naj ... oraz Mnóstwa Aniołów.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  28. Twoje anioły za każdym razem mnie zachwycają :-)Chciałabym zamówić aniołka, ale nie wczesniej niż w kwietniu. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj, tak dawno Cię nie było, wszystkiego najlepszego :)))))))))).

      Usuń
  29. Piękny! Jagódko Twoje anioły są niesamowite!

    OdpowiedzUsuń