sobota, 8 grudnia 2012

Wyniki Candy

Witajcie, jestem padnięta, wczoraj po północy zaczęłam szykować losy, pisałam i pisałam :), a dziś mój mąż miał nakręcić film jak dziecię moje losuje, ale padło i śpi już i dziecię i mąż, ja też ledwo siedzę i marzę, żeby wskoczyć pod prysznic, ale wiem, ze jak się czeka na wyniki to trudno być cierpliwym, więc sama wyciągnęłam karteczki, wybaczcie, zero dokumentowania fotograficznego, ale soboty to są najtrudniejsze dni tygodnia, ja cały dzień spędziłam na drabinie paćkając ścianę tynkiem, tzn. łącząc szpachlówką karton-gipsy, nawet nie zrobiłam obiadu, po prostu wyciągnęłam z zamrażarki kapustę i dogotowałam mrożonego bobu, jak widzicie niezbyt wymyślne menu ;), a wtedy nastąpiła awaria rury i nie było wody, dobrze, ze w domu miałam jedną 5-cio litrową flachę z wodą, bo nawet herbaty nie było jak ugotować, a po wodę nie dało się jechać, bo do sklepu 2 kilometry piechotą, autko padło na amen. Więc wybaczcie, że bez fotografii i tak na szybko, ale pewnie chcecie wiedzieć już kto dostanie szopkę...

da, dą....... szopka pojedzie do..... maAterii, :)))), proszę o adres,mam nadzieję, ze się ucieszysz.
I nagroda pocieszajka do.... Kariny, proszę o adres.

(Fotka mojej córki)

Rudolf już zbiera siły, żeby do Was wyruszyć. :)))



A teraz wybaczcie,muszę się zdrzemnąć, dobranoc.



20 komentarzy:

  1. Dziękuję za zabawę i życzę więcej dobrej aury w koło.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wypoczywaj, po takim dniu faktycznie potrzeba Ci chwili spokoju!
    Gratuluje Zwyciężczyniom i dziękuje za zabawę. Zdjęcie pieska jest przeurocze, kochany taki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Juppiii :))) Taka jestem szczęśliwa ,że nie wiem co napisać ... pięknie dziękuję i już nie mogę doczekać się na Twoje cudności Jagodo :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje dla zwycięzców! A Tobie odpoczynku życzę :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziewczyny gratulacje, a Tobie Jagodo dziekuje za fajna zabawe, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. ależ się cieszę, bombka trafi do mnie;)))))-jest przeurocza:)jestem szczęściarą;)Odpoczywaj Jagódko,należy Ci się chwila wytchnienia;)))Ale ja tez padam dzis, dopiero teraz usiadłam, a tak zachrzaniam cały dzień i taka jest właśnie moja wolna sobota ehhh;)) tez czekam z niecierpliwością na święta , by w końcu na chwile się zatrzymać....:))buziaki wieczorne i jeszcze raz serdecznie dziękuję;)adres juz wyslalam;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję z zabawę i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję za zabawę i gratuluje szczęściarom !!! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ech... no szkoda wielka, że szczęścia nie miałam..mieć takie cudeńko u siebie to prawdziwe wyróżnienie...
    Dziękuję za zabawę i gratuluję zwyciężczyniom.. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak ONA obłędnie fotografuje! ;)))))))))
    Pierniki pewnie zjedzone, ale ja miałam niespodziewanych gości hihihi ;)))))))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierniki wciąż jeszcze są, bronię ich własną piersią ;)), tak, Mimi ma "oko" do fotografii ;).

      Usuń
  11. Ja rowniez gratuluje zwyciezczyniom i lykam slinke patrzac na pierniczki :)
    Pozdrawiam goraco, Renia.

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuję za zabawę i Gratuluję zwyciężczyniom =}

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziękuję za zabawę, trochę mi żal, że... ale gratuluję tym szczęśliwym.

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratulacje dla wygranych i dziękuję za zabawę! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zdrowych i radosnych świąt:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Śniegu po pas
    Radosnej pasterki
    Prezentów moc
    Pysznego karpia
    Gwiazdki z nieba
    I udanego skoku
    do 2013 roku!

    MOC RADOŚCI I UŚMIECHU W TE ŚWIĘTA DLA CIEBIE ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Witaj Jagodo:) napisałam do Ciebie maila, odebrałaś?

    Szampańskiej zabawy sylwestrowej życzę i szczęśliwego Nowego Roku:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jagódko!
    Szczęścia, zdrowia, pomyślności w Nowym 2013 roku.
    Niech aniołowa wena nigdy Cię nie opuszcza!
    Całuję:*

    OdpowiedzUsuń