poniedziałek, 12 listopada 2012

popełniłam plagiat ;)

ale za to jaki smakowity :)))



Pomysł wzięłam od Ani z
Co prawda u niej to podobno serniczek jest na zdjęciu, ale ja kiedy spojrzałam na ten smakowity kawałek słodkości zobaczyłam tam kremówkę i ciasto francuskie. Pognałam więc do sklepu - bardzo się wstydzę, ale nie chciało mi się samej robić ciasta - kupiłam paczkę ciasta francuskiego i tu nie mając doświadczenia, kupiłam w sześciu kawałkach, więc otrzymałam sześć dużych, wyrośniętych poduch, przełożyłam je kremem z bitej śmietany wymieszanej z serkiem mascarpone i z likierem amaretto, polałam to polewką zrobioną z krówek i posypałam jagodami ... mniam...
Szkoda, że dziś to już tylko wspomnienie...
Chyba zrobię dziś jabłka z migdałami zapiekane, a wcześniej zamarynowane w miodzie z rumem i cynamonem.
Miłego dnia. :)))
Aaaaa... , a do Ani lubię zaglądać, panuje u niej niesamowity czarowny klimat.


6 komentarzy:

  1. Ale pyszności, a ja jestem taka głodna. Do Ani również zaglądam, masz rację panuje tam bajeczny klimat i ta muzyczka. Często ją słucham. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale poszalałaś :))smakowicie :)
    Ps. zajrzyj na pocztę Ilona

    OdpowiedzUsuń
  3. Coś czuję,że i ja zrobię to co Ty hihih
    :*

    OdpowiedzUsuń
  4. jaka pychotka, aż ślinka cieknie

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny artykuł ale pobierz sobie program antyplagiatowy ze strony www.antyplagiat.net bo widziałem że ktoś kopiuje twoje teksty

    OdpowiedzUsuń