piątek, 12 października 2012

Rocznicowe candy i świąteczne też :))

Cicha noc, święta noc...
Mama z Tatą pochylają się nad dzieciątkiem z miłością i troską.
Goście poszli już, zostawili dary, tylko mały pastuszek, który dał Dziecinie swego misia jeszcze został, skusił się na jabłko, owieczki cichutko pobekują, czas już spać...








Już niedługo, bo za niecałe dwa miesiące minie rok odkąd jestem z wami...
... nie wiem co napisać, tyle myśli kłębi mi się w głowie, może po prostu zapraszam na rocznicowe candy.
A ponieważ rozstrzygnięcie nastąpi w grudniu, przed Świętami, nagrodą będzie szopka. Wyszłam już nieco z wprawy, dawniej robiłam mnóstwo szopek, a teraz trochę mi było ciężko po tak długiej przerwie, ale może spodoba się wam i zechcecie wziąć udział w zabawie.
Zasady jak zawsze. komentarz pod postem, banerek ze zdjęciem i informacją u siebie na blogu, jeżeli ktoś nie ma bloga to tylko komentarz i adres @.
Zapraszam.
aaaaa.... zapomniałam dodać, koniec zabawy przewiduję na 7 grudnia :))), zawsze o czymś zapomnę.
aaaaa.... i jeszcze szopka jest z modeliny, a w słoiczkach dżemy i malinki w syropie, jakby Jezusek się przeziębił, i miodek, taki jak lubię i mogę zjeść - rzepakowy :))). A słoiczki dostałam kiedyś, kiedyś i inne przydasie od Kingi :)).

72 komentarze:

  1. To ja zglaszam sie z najwieksza przyemnoscia, bo szopka jest urocza, pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak zawsze miło Cię widzieć, pozdrawiam Cię kami :))

      Usuń
  2. Gratuluję i cieszę się, że już tak długo jesteś z nami! I pokazujesz nam takie wspaniałości! Szopka jest prześliczna. Miałam drewnianą szopkę, ale już się wysłużyła i w tym roku muszę rozglądnąć się za nową, więc z tym większą radością zapisuję się do zabawy z nadzieją, że może to do mnie trafi ten świąteczny prezent. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. szopka przeurocza moim marzeniem jest mieć takie cudo więc z radością dołączę do zabawy...cieszę się,że jesteś z nami i życzę kolejnych owocnych lat!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudna szopka :-)
    Zgłaszam się do zabawy.
    Nie mogę uwierzyć, że sama stworzyłaś wszystkie postaci - jesteś genialna :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne, po prostu cudowne:))) Zgłaszam się również:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. To urocza szopka, ale przecież to oczywiste, podobnie jak wszystkie anioły. Z ogromną przyjemnością zgłaszam się do zabawy.

    OdpowiedzUsuń
  7. Takie to wszystko maciupeńkie i tyle detali , na te wszystkie cudowności i dżemy i malinki też się zapisuję :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Ustawiam się w kolejce ;) Cudna ta szopka ;)))

    pozdrawiam,
    Mika <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Szopka jest super:Najlepszy jest misiek, którego tuli mały Jezusek:))

    OdpowiedzUsuń
  10. Z przyjemnością się zapisuję. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Z miłą chęcią się zapisuję.
    Szopka prześliczna:)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Hello,

    I would like to play.
    Your game is on my blog,on the right.
    http://petite-armoire.blogspot.com/
    betikarauski@gmail.com

    All the best.:)
    Bernadett

    OdpowiedzUsuń
  13. Z wielgachną chęcią się zgłaszam jeśli można :)
    Pozdrawiam serdecznie!
    hiperbola@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. Szopka i opis bardzo mnie rozczuliły.Jest piękna.W zabawach co prawda nie uczestniczę ,ale bardzo się cieszę ,że udało mi się trafić na Twój blog mogąc podziwiać piękne prace i na pewno przyłącze się do życzeń z okazji rocznicy pierwszego roku.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziękuję wszystkim dziewczynom za chęć wzięcia udziału w zabawie, a wasze słowa to po prostu miód na mą duszę :)), aż chce się robić dla was. Pozdrawiam wszystkie zaglądające tu osoby bardzo ciepło i lecę do pracy, Anioły czekają :)))).

    OdpowiedzUsuń
  16. oj cudowna by była nowa szopka, bo stara papierowa już ledwo żyje! :(

    Pozdrawiam i śliczne dzieła idealnie dopracowane!!!

    banrek u mnie: http://czarnamiki.blogspot.com/

    agata.17ko@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. wow, już sobie wyobrażam te słodkie figurki w drewnianej szopce< marzenie :)))

    OdpowiedzUsuń
  18. Z przeogromną przyjemnością przystępuję do zabawy. Szopka prześliczna, marzy mi się posiadanie takowej. Słodkie owieczki, a pozostałe figurki tak misternie ulepione. Gratuluję pomysłu i talentu. Pozdrawiam cieplutko. Będę tu częściej zaglądać.

    OdpowiedzUsuń
  19. Z wielką przyjemnością przystąpię do zabawy. Twoja szopka mnie zauroczyła. Pozdrawiam Benia.

    OdpowiedzUsuń
  20. Szopka jest tak urocza , te wszystkie maleńkie szczegóły zachwycające że trudno przejść obojętnie, staję więc w kolejce.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Ależ mi miło, ze tak wiele chętnych, witaj Jasmin, znam Twoje piękne hafty :))).

    OdpowiedzUsuń
  22. Witaj! Trafiłam tu do Ciebie jak zwykle "przez przypadek" buszujac po blogach i napodziwiac sie nie moge Twoim cudownościom.
    Szopka jest prześliczna wiec nie przejdę kolo niej obojętnie. Jak przeczytalam ten post zapachniało mi świętami, jak dla mnie juz by mogły być, bo to taki magiczny czas.
    Banerek tutaj
    http://aniolicalareszta.blogspot.co.uk/
    Pozdrawiam Beata.

    OdpowiedzUsuń
  23. Przepiękna szopka :) Widzę że losowanie wypada w dniu urodzin mojego syna a na dzień przed moimi :) Ach cóż by to był za cudny prezent :) Więc grzecznie ustawiam się w kolejce i po cichutku liczę na szczęśliwy los :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. O jejku... ta szopka jest niesamowita... bardzo, bardzo chciałabym mieć ją u siebie... z wielką nadzieją ustawiam się w kolejce... :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękny blog. Znalazłam go przypadkiem i chcę tu zaglądać częściej.
    Aż żal, że wcześniej nie widziałam tych pięknych aniołków.
    Jeśli można to też stanę w kolejce do losowania za ZUzanną :)

    ludeczka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Zapraszam również na moje candy rozdaniowe :-)
    http://aurinka.blogspot.com/2012/10/rozdanie-u-aurinki-2.html

    Pozdrawiam
    Aurinka

    OdpowiedzUsuń
  27. jejku, jejku ... ale urocze te Twoje cukieraski !!
    W kolejce się grzecznie ustawiam i cieplutko pozdrawiam :)))
    info o candy już na moim blogu!

    OdpowiedzUsuń
  28. Chętnie widziałabym szopkę pod moja choinką :-) Ustawiam się i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  29. Chętnie widziałabym szopkę pod moja choinką :-) Ustawiam się i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  30. zgłaszam się i zostawiam @: agoooooosia@gmail.com

    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Zaisuję się z przyjemnością:) Szopka śliczna jest i marzy mi sie jej wygranie:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Zdązyłam zdązyłam zdązyłam, na szczęscie zdązyłam.
    Z Twoim candy wiąże sie pewna historia. Kiedy opublikowałas ten post weszłam na Twojego bloga i nie było jeszcze komentarzy więc pomyslałam będe pierwsza, a może szczęście wbrew wszystkiemu sie do mnie usminiechnie? I kiedy chciałam sie zapisać ktoś mi przerwał i wciąz starałm sie zapamietac żeby powalczyć o tę piękną szopkę ale jakoś tak nie wychodziło. I przed chwila doznałam olśnienia i z rumieńcami na twarzy sprawdzałam czy sie załapałam na termin. I sie udało więc cierpliwie czekam w kolejce...
    Pozdrwowienia, nadal jestm pod wielkim wrażeniem Twojego aniołka z tego najmłodszego posta, jest olsniewająco piekny!

    OdpowiedzUsuń
  33. ja rowniez zapisuje sie na cudownosci:) zawsze chcialam miec w domku taka sliczna szopke na swieta:) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  34. Nagroda jest WSPANIAŁA!!! Nie można się nie zapisać :)Tworzysz piękne rzeczy;)Pozdrawiam cieplutko ;)***

    OdpowiedzUsuń
  35. Szopka śliczna :)Pozdrawiam i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  36. Prześliczna taka szopka, istne cudo, mojemu synkowi bardzo spodobałaby się, przepięne. Dołączam do udziału w candy :-) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  37. Przepiękna szopka.Staję w kolejce i pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  38. Bardzo chętnie przyłączę się do kolejki :)
    quiteja@interia.eu
    Pozdrawiam :)
    Magdalena

    OdpowiedzUsuń
  39. Szopka jest przepiękna, gratuluję talentu:)))
    zapisuję się z wielką przyjemnością:)
    zapraszam również do siebie na mikołajkowe candy:))

    OdpowiedzUsuń
  40. Jestem zachwycona. Jesteś mistrzynią i ta dbałość o szczegóły :).

    Zapisuję się z wielką nadzieją na wygraną :).

    OdpowiedzUsuń
  41. Piękna szopka !!! Chciałabym móc zachwycać się nią w święta Bożonarodzeniowe a i na Wielkanoc wykorzystałabym ją:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  42. witam :) zapisuję się na candy i zostaje na dłuzej :) a baner na Kreatywnym Oku :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Jest mi bardzo miło, że jest aż tyle chętnych na szopkę :))).

    OdpowiedzUsuń
  44. Cudna szopka, również ustawiam się w kolejce i życzę kilejnych cudownych lat blogowania i tworzenia. Wszystkiego najlepszego z okazji roku!!!

    OdpowiedzUsuń
  45. Z przyjemnością dopisuję się do zabawy, życząc Ci tym samym niegasnącej weny twórczej i wszelakiego spełnienia ;p
    Pozdrawiam cieplutko =}

    OdpowiedzUsuń
  46. Przepiękna szopka - cudeńko. Lubię szopki zwłaszcza od czasu gdy mieszkałam w Hiszpanii. Tam nie dekoruje się choinek tylko stawia się szopki. Pozdrawiam i zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  47. Zapraszam na candy. Nagrody do wyboru.

    OdpowiedzUsuń
  48. Zapisuję się, weszłam tutaj do Ciebie... i wpadłam po same uszy. Pozwolisz, że się rozgoszczę. To co robisz przyprawia o zawrót głowy po prostu. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  49. Wyszłaś z wprawy?? No proszę cię..to jest cudne!!

    Chętnie biorę udział w twojej zabawie!

    Pozdrawiam,
    Nadia
    nadi.a@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  50. Szopka jest super! Bardzo chętnie dołączę do zabawy :)
    http://sunflowers-wildflower.blogspot.com
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  51. z miłą chęcią ustawię się w dłuuugiej kolejce :)

    ilonkak@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  52. Od dłuższego czasu szukam szopki - ta podoba mi się szalenie więc ustawiam się w długaśnym ogonku.

    OdpowiedzUsuń
  53. Z wielką przyjemnością dopisuję się do kolejki po "słodkości" :)
    Pozdrawiam serdecznie. Magda
    http://magdowo-pasje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  54. Hello,

    I would like to play.
    Your game is on my blog,on the right.
    http://petite-armoire.blogspot.com/
    betikarauski@gmail.com

    All the best.:)
    Bernadett

    OdpowiedzUsuń
  55. Piękna szopka, zgłaszam się i baner zaraz u siebie umieszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  56. gratuluje roczku i zycze kolejnych rocznic:)urocze candy tym bardziej,ze zrobione przez ciebie;0sliczna ta szopka, bardzo chcialabym wygrac to candy;0moze szczescie sie do mnie usmiechnie:)pozdrawiam cieplo;)a przy okazji zapraszam rowniez na candy siwateczne do mnie;)

    OdpowiedzUsuń
  57. Szopka jest wspaniała!! Zaglądam tu często i jestem pod wrażeniem zdolności! Jeszcze nigdy nie brałam udziału w candy, to mój pierwszy raz ;) Zgłaszam swój udział. Pozdrawiam Weronika
    weronikaszeliga@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  58. zapisuję się :) myszka1212@onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  59. Zapisuję sie:) Mam nadzieję że zdążyłam :)

    OdpowiedzUsuń
  60. Ustawiam się w kolejce po prześliczną szopkę

    OdpowiedzUsuń
  61. Trafiłam tu przez przypadek (a może nie?) szukając szopki bożonarodzeniowej, o którą poprosiły mnie moje dwa niesforne aniołki....a tu taka piękna niespodzianka... Pani prace są nieziemskie więc pozwalam sobie nieśmiało ustawić się w kolejce.
    Pozdrawiam.
    magda.olejniczak@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  62. Ach, ach i ja się muszę dopisać do kolejki! Muszę! W moim domu od 33 lat istniała piękna szydełkowa szopka zrobiona przez moją mamę. W tym roku po raz pierwszy nie spędzę świąt w domu "rodzinnym" tylko swoim własnym, z własnym dzieckiem. A szopki brak :-(

    Pozdrawiam,
    mamaniusia@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  63. Matko jakie cudo!!!!!!!!!!!!!!! Nigdy u Ciebie nie byłam, trafiłam rpzez google poszukując figurek z modeliny do szopki. Jakoś te porcelanowe mi się nie widzą:(. MOze los sie usmiechnie, ale by było. Pozdrawiam i gratuluje. Aska
    cosik22@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  64. Dziewczyno jakie to piękne ,dopracowane w każdym szczególe - do tego to trzeba mieć sprawne paluszki
    Pozdrawiam ciepło i staję w ogonku
    Małgośka

    OdpowiedzUsuń
  65. Szewc bez butów chodzi, i to jest prawda. Robię szopki w bombce na szydełku a sama nie mam żadnej. Twoje dzieła są wspaniałe i z wielka radością przygarnęłabym nagrodę w Twoim candy. Zapisuję się więc i liczę na szczęście. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  66. a mnie nie dodało do kolejki?? :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wiem czemu, bo ja Twój komentarz mam w poczcie, ten co się zapisywałaś i nie martw się uwzględnię, a czas jest jeszcze do północy dziś. :)))

      Usuń
  67. Mnie też nie ma chociaż wydaje mi się, że się zapisywałam? Jeśli jeszcze nie rozlosowałaś to dopisuję swoją chęć posiadania szopki. Banerek jest na blogu od dłuższego czasu. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń