środa, 19 września 2012

Anioły w togach cd. :)))) i nadrabiam zaległości :))

Witajcie, przepraszam że mnie tu tak mało było, ale pójście do przedszkola mojej małej pociechy wcale nie dodało mi czasu, a wręcz ujęło :). Z wielkim zapałem rzuciłam się w wir zajęć,dodałam sobie nowych, a czas który Dobrusia spędzała w przedszkolu wcale nie był taki duży. Pamiętając ile zyskałam czasu, kiedy posłałam starszą do przedszkola, byłam przekonana że teraz też tak będzie, taaaa, tylko że Miriam odprowadzałam między 8 a 9 i odbierałam o 17, a Dobrusię odprowadzam na 9 i po 13 odbieram, bo mi żal malizny, że tak daleko i długo jest bez mamusi ;). Więc właściwie ledwie wracam do domu już muszę jechać z powrotem do przedszkola. A wczoraj właściwie nie wróciłam, bo miałam do załatwienia mnóstwo spraw, a po przedszkolu jeszcze był plac zabaw, bo to była łapówka, żeby mała w ogóle została w przedszkolu, bo zaczęły się bunty, a dziś jest w domu, bo ma tak potężny katar, ze nie miałam serca posłać ją do przedszkola. O matko, ale się rozpisałam. Już pokazuję zdjęcia nowych prawniczych Aniołów.




To Anioł - opiekun Pani Prokurator, której ulubieńcem jest szary kot.



A tu Anioł sędziowski, jego podopieczna lubi toruńskie pierniki :))).

A teraz zaległości z wyróżnień, nie miałam za bardzo czasu, żeby od razu na nie odpowiedzieć, a potrzebowałam chwili, żeby pomyśleć i wybrać blogi do wyróżnienie. 
A więc bardzo dziękuję Sofce z Radość tworzenia Wyróżnienie sprawiło mi ogromną radość i bardzo mnie zaskoczyło. Jeszcze raz dziękuję.


A teraz trudne zadanie wyróżnienia 5 blogów.
Moje blogi, które bardzo lubię i do których zaglądam często, nawet jeżeli nie zostaje po mnie ślad w komentarzach :))).
marzę, więc jestem...- za piękny niecodzienny klimat, który pomaga się oderwać od rzeczywistości, za piękne nastrojowe zdjęcia.
Anioły istnieją naprawdę...- baaardzo lubię Anioły foggi :).
Wieczorami - za prześliczne, delikatne hafy, które zawsze wywołują mój uśmiech.
Cake Time - bo ja uwielbiam słodkości.
groszkowo mi - za różne odsłony groszków.
W następnym poście ciąg dalszy :))), teraz mój zakatarzony malec już bardzo mnie potrzebuje. Pozdrawiam wszystkich :))).


21 komentarzy:

  1. Piekne anioły, ta Anielica z kotem mnie wzruszyła, a z przedszkolem... Sama widzisz :)))
    Ostatnio rozmawiałam z koleżanką, która mówi, że dla jej synka weekendy są najtrudniejsze, bo NIE MA PRZEDSZKOLA hahaha - no kosmita z jej malucha, ale co zrobić... Ona by się nim chciała cieszyć, a on juz "ucieka z domu"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, ojej aż się... no też wzruszyłam, dziękuję :).

      Usuń
  2. Twoje anioły są niesamowite!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi miło, dziękuję a anioły cuuudo!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Przedszkole przerabiałam rok temu zobaczysz zleci raz dwa :)
    Te anioły są niesamowite czy jest możliwość zamówienia u Ciebie danego modelu i zakupu ? jak jest to poślij mi maila:)
    Pozdrawiam I.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jagódko, lubisz moje hafty,oj, jak mi miło, wybierz sobie jakiś , z chęcią Ci wyszyję:)
    Anioły piękne, takie w tych togach dostojne:) No a przedszkole do 13 to nie wiadomo w co ręce włożyć, ledwo się odprowadzi już trzeba po nią biec;) A szkoda bo jak dla mnie, mogłabyś tu pokazywać codziennie nowego anioła:) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :))), na pewno się odezwę, myślę o tym już od jakiegoś czasu, ale muszę to wszystko sobie poukładać, dziękuję :)).

      Usuń
    2. Koniecznie:)) Nic sobie nie układaj, tylko motyw wybieraj, co Ci będzie pasował do domku, albo dla córci. Ja to mam takie ruchy, że i tak się naczekasz;)

      Usuń
  6. Cudowne są Twoje anioły! Tylko pozazdrościć cierpliwości do robienia takich piękności! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Anioły cudne, tego czasu to zawsze mało ile by go nam nie dali to zawsze go brakuje. Wyróżnienia w pełni zasłużone

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję bardzo za wyróżnienie:) Czuję sie zaszczycona:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję wyróznienia :)Aniołki cudniaste ! Pozdrawiam i dużo zdrówka dla córci :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudeńka, jak zawsze.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. ach... i ten kociak w łapkach...!! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Anioły jak zwykle boooskie ...nigdy nie mogę się napatrzeć :))) a z przedszkolem też się zgadzam ,teraz mój syn zamienił przedszkole na szkołę i jest jeszcze krócej :(

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkim wam dziękuję za te miłe słowa, miłego wieczoru życzę. :)))

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowne Anioły.A ten z kociakiem mnie zauroczył:))
    Ciebie serdecznie pozdrawiam a Dobrusi życzę zdrówka.

    OdpowiedzUsuń