poniedziałek, 9 lipca 2012

Grochowo mi :) i misiowe candy

A dziś pokażę wam suknię jaką uszyłam dla mojego Aniołka. Sesja zdjęciowa udała się nad wyraz, mimo że nie była planowana :). Ot po prostu poszliśmy do fontann i zrobiłam parę fotek, nie planowałam, więc nie wzięłam aparatu, dobrze że mój mąż nosi zawsze przy sobie swój :).




A teraz myślę, że może czas na nowe candy i tak się zastanawiam, czy lubicie misie, bo ja uwielbiam, a mój Aniołek najbardziej, a ponieważ podobno, candy jest nielegalne, to zrobimy je tym razem na innych zasadach. 
Candy będzie misiowe. A zasady takie. Proszę o tradycyjny wpis pod postem, zamieszczenie tego widocznego poniżej misia z podpisem - Misiowe candy - u siebie, a do mnie na @ proszę przysłać rysunek misiaka jakiego chciałybyście(liście) abym zrobiła-ulepiła. W Jury konkursu zasiądą obie moje córy, oczywiście przewodniczącą będzie Dobrusia jako najlepsza znawczyni misiów i to jej głos będzie decydujący, a więc którego misia wybierze, ten zostanie zrobiony, a atorka rysunku zostanie nim obdarowana. Konkurs na rysunek trwa do 31 lipca. 1 sierpnia zbierze się Jury i zostaną ogłoszone wyniki konkursu. Mam nadzieję, że pomysł na zabawę spodoba się wam i zechcecie wziąć w niej udział. Serdecznie zapraszam :))). A rysunek może być bardzo prosty, tu chodzi o obejście głupich przepisów, nie stworzenie wielkiego dzieła :)).



:)))

12 komentarzy:

  1. Aiolek slicznie wyglada w tej sukienusi, swietny pomysl na candy, ja niestety dwie lewe rece do rysunku mam, ale zycze szczescia wystkim bioracym udzial, sama jestem ciekawa tego misia, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to nie ma być arcydzieło, misio jest łatwy do narysowania :), Dobrusia ma niecałe trzy lata i sama rysuje niezmiernie proste misie, trzeba próbować, to zabawa. :))

      Usuń
  2. CUDOWNA!!! :) Ja lubię bardzo groszki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna sukienka, a młoda dama widać dumna ze swojego stroju :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sesja zdjęciowa Twojego ANIOŁKA jest przecudowna.No ale mając TAKĄ modelkę do tego w tak uroczej kreacji nie mogło być inaczej, tylko cudownie:)))
    Pomysł z misiem bardzo świetny.U mnie niestety,nagminny brak czasu jest powodem nie uczestniczenia w zabawach blogowych.Ale chętnie dopinguję, tym razem również:)))
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznie wygląda ta twoja córunia w tej sukience.
    Pozdrawiam:)
    Sylwia D.

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna córeczka w pięknej groszkowej oprawie:):)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. A modelka wygląda Pięknie! Materiał sukienki przyciąga wzrok :)
    Miś... może spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Próbuj, bo chętnych nie ma, więc miś poleci do Ciebie, lubię robić misie i bardzo chcę zrobić jakiegoś wyjątkowego dla kogoś :))

      Usuń
  8. Doczytałam o Misiu... jutro postaram się narysować. Byłby to wyjątkowy, rodzinny Miś, bo moje nazwisko - Miśkiewicz... ;D W jaki sposób mam przesłać rysunek Misia?

    OdpowiedzUsuń
  9. W jaki sposób przesłać rysunek misia?;D

    OdpowiedzUsuń
  10. Trzeba cyknąć zdjęcie trochę je pomniejszyć i dodaj do załączników do wiadomości, chyba że masz zdjęcie na jakiejś stronce internetowej, to wtedy prześlij mi adres linku :)), życzę powodzenia :)).

    OdpowiedzUsuń