środa, 25 lipca 2012

A dziś czereśniowo

Zrobiłam dziś wieszak na ściereczki do kuchni, taki trochę rustykalny, myślę że nadawałby się też do kuchni nowoczesnej, a do wieszaczka dorobiłam do kompletu obrazek. Mam nadzieję, że w owocach rozpoznacie czereśnie. Niestety zdjęcia wyszły mi fatalne, dlatego powtórzę je jak będzie ładniejsza pogoda. 
Muszę się pochwalić, że moje obrazki na drewnie robię samodzielnie :)), od przycięcia deski, przez wszelkie szorowania drucianymi szczotkami, papierami ściernymi, malowanie, przybijanie zawieszek z tyłu, aż po lepienie owoców i całą resztę :)). Jestem z siebie bardzo dumna, że nauczyłam się obsługiwać te wszystkie męskie maszyny :)))).



20 komentarzy:

  1. cudne i smakowite! na początku myślałam, że czereśnie to decoupage ale jak doczytałam i powiększyłam obrazki oniemiałam, czeresienki jak żywe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, no ja nie mam drygu do decoupageu :)), jakoś mi nie wychodzi wolę malować i lepić.

      Usuń
  2. Jagódka - BOSKIE są - myślałam, że po truskawkach mnie nie ruszy już nic, rozpływałam się i wgapiałam, a tu czereśnie - no prosto w serce - strzała AMORA! ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. poczekaj na oliwki ;)), ale na żywo wyglądają dużo lepiej, maruda jestem, ale mam jakiś taki dzień.

      Usuń
  3. Uwielbiam te Twoje owocki prawie jak prawdziwe

    OdpowiedzUsuń
  4. one wyglądają tak naturalnie! bosie! poprostu jestem zauroczona!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jagódko świetne, aż chciałoby się przełożyć rękę przez monitor i skubnąć jedną

    OdpowiedzUsuń
  6. Jejku ,jakie cudne ,nie wiem jak ty ulepiłas te czereśnie -są genialne !! chylę czoła :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyglądają jak prawdziwe!!Jakby je ktoś ułożył na deseczce.
    Piękne!!!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Absolutnie nie przyjmuję do wiadomości innej wersji niż taka, gdzie zrobiłaś zdjęcia czereśniom, wycięłaś i przykleiłaś!

    OdpowiedzUsuń
  9. Czereśnie jak prawdziwe.
    mniam...mniam...
    Aż chce się zjeść:)
    Sylwia D.

    OdpowiedzUsuń
  10. Również bym była dumna, gdybym tak potrafiła:)))Te czeresienki chce się po prostu zjeść:)))Fantastyczne.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  11. Wyglądają jak namalowane :) Super!

    OdpowiedzUsuń
  12. No nie, brak mi słów by by wyrazić zachwyt!Fantastyczne.....
    Gorąco pozdrawiam i zapraszam w odwiedziny do Domu Rozalii :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne prace! Jak apetycznie te czereśnie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  14. O matulu! Jakie to cudowne. Jagoda - to jest śliczne! :)))

    OdpowiedzUsuń
  15. Wyglądają jak prawdziwe, mój syn na pewno by je ugryzl!!!

    OdpowiedzUsuń