piątek, 1 czerwca 2012

Praca mojej córki

Odreagowanie po maturze...






12 komentarzy:

  1. Noo.. czacha do mnie nie przemawia... ale koszulka wyszła świetnie... ZDOLNIACHA!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Farbki do tkanin świetnie wykorzystane!!! Brawo!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdolna Bestia" - po mamusi :))) Rozumiem w pełni to odreagowanie!

    OdpowiedzUsuń
  4. no no ma dziewczyna talent ...pewnie po mamusi :) gratuluje !!! mi się podoba ...nawet ta czaszka hahahah pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. No może wreszcie zacznie malować, jest na prawdę zdolna, ale leniwa jak ... , dobra nie będę się denerwować, czach też nie rozumiem, ale ma lat 19 i już niewiele mogę, kiedyś był z niej słodki Aniołek, eh...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jagódka :))) Mój był słodki - ma 17-nascie i leniwy jak,,,
      Ja się już nie denerwuję :))))

      Usuń
    2. A ja wciąż się denerwuję, ale już jest lepiej - z moimi nerwami - niż jeszcze 2 miesiące temu, a szkoda słów.;)

      Usuń
  6. Ale zdolna dziewczyna.Ważne ,że odreagowała:)))))
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj i jeszcze bardzo dziękuję za usunięcie weryfikacji.

    OdpowiedzUsuń
  8. ekstra!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj zdolniacha z dziewczyny,niesamowity talent,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. ŚWIETNIE wyszła jej ta koszulka !!!!!
    Jestem pełna podziwu dla zdolności Twojej córy :) :)

    OdpowiedzUsuń