środa, 30 maja 2012

Czerwone serduszka :)

Jakoś nie wpadłam wcześniej na pomysł, żeby pokazać serducha, które kiedyś już zrobiłam, ale potrzebowały tła i tu się nieco zagubiłam, bo cała byłam pochłonięta modelowaniem, nadawaniem kształtów i kolorów i nie potrafiłam się skupić na tle. Ale ktoś dopatrzył się jednego mojego serca, które było fotką do candy i zamówił u mnie serca..., te z dziurką są bezpośrednio do powieszenia, na ścianie, gałązkach, w oknie. te bez dziurki chcę oprawić, więc to tylko półprodukt ;).









11 komentarzy:

  1. Śliczne te serducha!!!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. I znowu mi szczęka opadła, że tak powiem... Potrafisz z tak prostego kształtu zrobić dzieło sztuki. Cudowne!!:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne,zwłaszcza te pocerowane:)

    OdpowiedzUsuń
  4. o... niezłe są...
    Porównując do Twoich delikatnych, zwiewnych aniołów, te serca jakby wyszły spod innej ręki... ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cuuuudne!!! prześliczne i urocze są te serduszka :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ładnie malowane i te sznureczki :) fajny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładne te twoje serducha....śliczne.
    Pozdrawiam.
    Sylwia D.

    OdpowiedzUsuń
  8. piękne czy to masa solna czy też inny materiał?

    OdpowiedzUsuń
  9. na razie masa solna, cały czas próbuję ją sobie podporządkować i ulepszyć, dziękuję wszystkim za komentarze i odwiedzinki.

    OdpowiedzUsuń