środa, 16 maja 2012






23 komentarze:

  1. O mateczko jakie cudne, chylę czoła i podziwiam talenta

    OdpowiedzUsuń
  2. A gdzie ona truskawki już uzbierała ?;) Śliczna jest, widzę, że wróciłaś do formy po maturze:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziś ostatni egzamin, ustny z anglika, a moja właśnie zmieniła kierunek studiów, po pisemnym z polskiego stwierdziła, że ona nie będzie nigdzie wyjeżdżała z domu i idzie na studia na miejscu i jest to zupełnie inny kierunek niż mówiła przez całe 3 lata studiów. Ale zgodny z jej zainteresowaniami z lat wcześniejszych.

      Usuń
  3. Przepiękny !!! To ten uratowany? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudny truskawkowy Anioł, uratowałaś go, czy powołałaś do życia na nowo? Truskawki pewnie uzbierał na słonecznej niebiańskiej łące :

    OdpowiedzUsuń
  5. piękny i koszyczki się spodobały i przydały :) pozdrawiam cieplutko piecyk

    OdpowiedzUsuń
  6. Ach ten misio i truskawki:)))Fantastyczny:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Mało mnie niby rusza, ale ten anioł ... wspaniały

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkim dziękuję za miłe komentarze, właśnie tak miałam napisać Jolu,że na niebiańskich łąkach truskawki już dojrzały. Niestety to nie jest uratowany Anioł, tamten siedział na chmurce. Ale zrobię jeszcze raz Anioła na chmurce z wielkim koszem truskawek :).

    OdpowiedzUsuń
  9. O Jagódko, no to coś dla mnie, bo ja kocham niebo i chmurki hihihi
    A w tym koszyku, tego anioła się schowałam i podjadam truskawki :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie to muszę wrzucić to zdjęcie z pokoju mojej córci, będą chmurki i Aniołki.

      Usuń
  10. O kochana! Dlaczego ja dopiero teraz Cię "odkryłam"?;-) jESTEŚ NIESAMOWITA W TYM CO ROBISZ! Moje prace przy twoich to miernota! Jestem pod wielkim wrażeniem! Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowne anioły! Zakochałam się :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Witaj,dziękuję za odwiedzinki i miłe słowa ja wpadłam z rewizytą i zabrałam ze sobą w te odwiedzinki moją siostrzyczkę zdolniachę,jeśli jeszcze u niej nie byłaś to serdecznie zapraszam.
    http://pracowniabeatykoc.blogspot.com/
    Pięknie tworzysz,po prostu zakochałam się w Twoich pracach.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A byłam już u siostrzyczki zdolniachy :) i fajno tam było.

      Usuń
  13. Kolejna cudna anielina.. Prześliczna praca :)

    OdpowiedzUsuń
  14. brak mi słów :) cudo po prostu

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepięknie tu u Ciebie!

    OdpowiedzUsuń
  16. Pierwszy raz jestem u Ciebie i od razu na dzień dobry zbieram szczękę z podłogi!!!!Jesteś boska!!!!Tak sądzę jak Elila-moje anioły to miernota :(((Nic już nie dodam,bo brakło mi słów:)))

    OdpowiedzUsuń
  17. śliczne :) uwielbiam takie figurki a szczególnie aniołki :))
    a więc obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Truskawkowy aniołek, a raczej anielinka :) Śliczna!

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja z tych aniołowych,,, a twoje są przecudnej urody,chętnie bym takiego przygarneła;-)))

    OdpowiedzUsuń
  20. Naprawde brak słów bo wszystkie Twoje prace są tak piękne,że aż dech zapiera.

    OdpowiedzUsuń