środa, 16 maja 2012





12 komentarzy:

  1. ...już nawet nie wiem, jak tu trafiłam... Twoje anioły są przecudowne!! Magiczne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest prześliczna, a to maleństwo na rękach jest takie kochane.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowna, taka radosna i z nadzieją patrząca na świat...

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem zakochana w Twoich Aniołach. Są cudowne.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta lalka, która trzyma i miś w koszyku... POEZJA.
    Uściski przesyłam :)*

    OdpowiedzUsuń
  6. Dofrunął do mnie ten Anioł... Jest przepiękny... Brak słów, by go opisać... Piękniejszy niż na zdjęciach... Magiczny, zaklęta w nim jest dusza... Jestem przekonana, ze będzie strzegł mojego domu...;D
    Ze swojej strony gorąco polecam prace Jagódki... mają w sobie magię, czar i urok. Są tak piękne, że ma się ochotę cały czas wpatrywać.
    Gratuluję... masz niesamowity talent

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję, aż się zarumieniłam, tyle miłych słów.

    OdpowiedzUsuń