sobota, 31 marca 2012

Stare miał dżinsy, starą koszulę,
W dziurawych kamaszach szedł,
...
Adam Bahdaj







Powklejałam tych zdjęć jak szalona, bo chciałam pokazać detale Anioła Wiecznego Włóczęgi.
Torbę ma na rzemiennym plecionym pasku, w pasie przepasany jest sznurem, u którego wiszą klucz i płócienna sakiewka, ma stare podarte buciory a w ręku sękaty kij, jeszcze go nie pomalowałam lakierem, bo muszę kupić sobie jakiś mat, chcę żeby był matowy, jakby przykurzony pyłem, zmęczony długą drogą.



4 komentarze:

  1. Świetny jest ten Anielski Wieczny Włóczega! Jak niezwykle dopracowane szczegóły! Jestem zauroczona! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawe, takie uczłowieczone anioły. W każdym calu dopracowane starannie i takie ... pozytywne, pogodne. Serdeczności

    OdpowiedzUsuń
  3. P raz pierwszy trafilam dzisiaj do Ciebie, ale Twoje anioly sa rewelacyjne, ja jestem aniolmaniaczka, czy cos takiego, ale mam obsesje anielska..czy Ty robisz na zamowienie, czy sprzedajesz, bo ja bylabym zainteresowana... moj e-mail KamillaM@comcast.net Pozdrawiam serdecznie, Kamilla

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie śliczne te ja-niołki, detale tak precezyjnie wykonane, widziałem różne ale takich nie

    OdpowiedzUsuń