niedziela, 25 marca 2012

Candy

Właśnie odkryłam, że na blogu było już 500 wejść, nie jest to może jakaś wielka ilość, ale ...., pomyślałam sobie, że może jakieś candy z tej okazji byłoby miłym akcentem. A więc ogłaszam candy, nie mam w tym żadnego doświadczenia, bo to moje pierwsze, ale trzeba kiedyś zacząć :).

 Zasady są takie jak zwykle, należy wpisać się w komentarzach pod tym postem i umieścić zalinkowane  zdjęcie z informacją o zabawie na swoim blogu, a osoby nie posiadające bloga proszę o dopisanie w komentarzu swojego maila.
Dla osoby która zostanie wylosowana zrobię Anioła takiego jedynego, wyjątkowego na szczęście. Dlatego na razie nie wklejam zdjęcia nagrody.
Jeżeli komuś podobają się moje Anioły to zachęcam do zabawy, odwiedzających jest niewiele, więc szansa na wylosowanie duża :)).
Losowanie 02.04.2012

15 komentarzy:

  1. Odwiedzam regularnie, więc się zgłaszam od razu :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za zaproszenie. jak tu nie skorzystać. Juz oczami wyobraźni widzę jak przylatuje do mnie w dżinsowych ogrodniczkach z bosymi stopami ale, za to z kredkami i pędzelkami i paleta w ręku. Ach, oby mi szczęście dopisało.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgłaszam się jako kolejna :) Anioły są ze mną od lat wielu, a ostatnio kolejny nie przybył do naszej gromadki - może teraz się ona powiększy
    Ania
    piwonia57<@>tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Tworzysz przepiękne Anioły! Spróbuję szczęścia, Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też chcę anioła! Spróbuję. Tylko nie wiem jak to się podlinkowuje na własnym blogu. Pozdrawiam i dziękuję za wizytę w moim "gospodarstwie"

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapisuję się! Zapisuję! Zakochałam się w Twoich aniołach i straaasznie chciałabym jakiegoś!
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  7. Widziałam zrobione przez Panią figurki do stajenki Bożonarodzeniowej, do dzisiaj się nimi zachwycam Byłabym szczęśliwa, gdyby można je u Pani zamówić gdyby była taka możliwość proszę o odpowiedz na mojego maila .Figurki widziałam u Kasi. Uważam, że robione przez Panią anioły są zachwycające i piękne. Pozdrawiam i podaję mojego maila justyna_sliwka@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A można zobaczyć Te figurki? Jest jakiś link? Bardzo proszę :)

      Usuń
  8. Niestety, nie mam zdjęć figurek do szopki, które były robione z modeliny. Mam w domu niedobitki tych figurek bo minęło już wiele lat odkąd przestałam lepić z modeliny, ale zawsze mogę zacząć zwłaszcza że teraz i modelina jest fajniejsza, może to nie jest czas na szopkę, ale po Wielkanocy zamówię modelinę i zrobię szopkę bo gdyby komuś się podobała to są one nieco pracochłonne. Na blogu mam zamieszczone dwa zdjęcia moich starych prac z modeliny, a jak znajdę figurki to zrobię im zdjęcie i też wstawię jest mnie tu mniej teraz, ale to dlatego, że moja maleńka córcia miała zabieg po ponad pół roku chodzenia z prętami w udzie wczoraj miała je usuwane i ostatnie tygodnie były dla mnie bardzo nerwowe, na szczęście jest już w domu i wszystko jest dobrze, chociaż wczoraj był moment kryzysowy na sali operacyjnej, ale jest ok. jestem szczęśliwa i teraz już z nowym zapałem ruszam do pracy. Pozdrawiam wszystkie dziewczyny, dziękuję Wam za odwiedzanie mojego blogu i zostawianie komentarzy, to dodaje ochoty to pracy. :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przykra historia :( Mam nadzieję, że córeczka już lepiej się czuje. Jakie to niesprawiedliwe, że takie małe aniołki muszą cierpieć.
      Życzę dużo zdrowia

      Usuń
    2. Już jest dobrze biega po całym domu po staremu :).

      Usuń
  9. Ale śliczności tworzysz, aniołek do nowego domku się przyda :) Wpadłam przypadkiem i zostaję u ciebie na stałe :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo się cieszę,że tu trafiłam anioły przepiękne a ja szyję aniołki i strasznie bym chciała wygrać byłby moją weną posadzoną na biurku...
    zapraszam do mnie po na candy po aniołka uszytego przeze mnie...
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Chetnie sie zapisuje , bo bardzo lubie takie charakterne anioly calkiem inne od innych !
    Szykuje tez Candy i zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  12. Ups, teraz sie dopatrzylam daty candy....Moze nastepnym razem...

    OdpowiedzUsuń